Wat zat er in de schoen van jouw kindje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fuchsia, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft een boekje van bobbi en en mandarijn gehad. Mandarijn was snel op, het boekje was niet zo'n succes hihi.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden had voor het eerst zijn schoentje gezet. Hij keek naar het cadeautje wat op zijn schoentje lag, gooide het cadeautje aan de kant en ging er vandoor met zijn schoentje....LOL...:D

Maar hij is wel blij met zijn tractortje.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Vandaag zat er voor allebei een jojo in. Milan vraagt daar al een tijdje om en Isabelle vindt alles leuk wat Milan leuk vindt, dus het was een succes!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier was het vorig weekend. een zakje pepernoten dicht (hebben honden dus wilde ze neit neerstrooien hahaha dochter vodn al dat de honden maar in de keuken moesten anders zouden ze alles opeten) verder een chocoletter. en beide een kleinigheidje van lego.

dit weekend word het knutselspul beide hetzelfde. en wat snoepies. weekend erop bij opa en oma. en pakjesavond zetten ze hier ook schoen. en dan krijgen ze beiden een lego adventskalender. (wonen in dld dus vieren kerst geen pakjesavond)

5. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    qua snoepen ben ik hier zelf het slechte voorbeeld want ik snoep zelf 's morgens, elke dag chocola bij m'n koffie ;) en dat vaak voor ik ga eten . Pepernootjes worden hier meteen opgegeten.

leuk te lezen dat in NL toch ook vaak de schoen gezet wordt. Ik ben zelf tegen de Nl grens opgegroeid en ik ben nooit anders gewend geweestd an dat we een keer of twee per week onze schoen mogen zetten. Nu ben ik naar een andere streek verhuisd en ik heb me er al over verbaasd dat de meesten dat hier dus niet doen, helemaal niks tot 5/12 ... da's toch zo jammer, ik vind het zooon geweldige tijd :)

dochter heeft al gehad : nepjuwelensetje en doosje prinses chocola
    zoon van 6 : lego doosje en cars chocola

ze krijgen nu waarschijnlijk een evi popje en kleertjes en zoon vingerpopjescircus van de Ikea en misschien een autootje.
    en wat pepernoten die ik vrolijk mee op zal eten morgenvroeg ;)

6. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    de jongste had een zwembroekje in zijn schoen met wat chocolade centen en een muis en de oudste een kleur[poster] boek, met chocolade centen en een muis. de oudste heeft vanmorgen meteen een tekening gemaakt voor sinterklaas want die kwam bij 'papa' op zijn werk.

7. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    allemaal een chocolade letter en de kinderen een woezel en pip cd en boekje:) eerst wat mn dochter doet is een babydoekje pakken en de handen wegpoetsen "oooooho! zwarte piet heeft alles weer vies gemaakt!" riep ze haha

8. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Leuk:D

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hier een mickymouseclubhuis muziek boek wat erg in de smaak viel. Nu op naar volgend week dan vieren we pakjesavond :D

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hahah geweldig..

hier heeft ze deze week dubbel geluk gehad, bij opa en oma zat er 2 x wat in een woezel en een pip die geluid maken,
    en hier zat er de ene keer een paar pepernoten met een chocolade munt in en vandaag een kadootje voor dr keukentje en een chocolade sinterklaas.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Morgen...
    Zoon: gezelschapspelletje + pepernootjes
    Dochter: armband + pepernootjes

12. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Vanmorgen had ze bellenblaas en een kaleidoscoop van Jip & Janneke. Én een IPhone.... Van chocolade :)
    En ja, daar moest meteen (een stukje) van gegeten worden :D

13. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om te lezen wat er tegenwoordig in gaat. Wij kregen vroeger wat snoep er in. Cadeautjes was voor pakjesavond. De kleine cadeautes vind ik wel een mooie oplossing, zo geef je niet elke keer snoep, maar ook niet grote cadeaus.

14. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    De oudste heeft een tekening gemaakt die zit nu in zijn schoen en morgen licht er een houten puzzel met een mandarijn en voor de jongste licht er dan een speelgoed mobieltje

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Voor ons oudste dochtertje heb ik de eerste keer een Disney zaklampje en een paar chocolade muntjes.

De 2e keer een K3 barbie pop 8 euro bij de blokker, eigenlijk best een prijzig kado in haar schoen, maar ze was flink ziek en de Sint heeft haar dus wat extra gegeven ;)

En nu heb ik 2 K3 onderbroekjes en een mandarijn, daar is ze helemaal gek van :)

Voor de jongste heb ik de eerste keer een badpuzzel

De tweede keer een vestje

En nu een super leuk rompertje :)

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ze hebben vandaag een klein zakje met spekjes erin in de vorm van sinterklaas

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Hier mogen ze de schoen vanavond weer zetten, wat er morgen in zit weet ik nog niet zeker maar ik denk voor de oudste een tas van Kenny van Southpark ( wilde die graag hebben ) en voor de kleine zo'n poefje van mickey mouse wat zichzelf opblaast.

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    vandaag een sinterklaas cd en boek.. allebei, groot succes!

19. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Gister zat er voor Mila een feeen barbie in en voor Eef een furry friends cavia.. Beide dametjes zijn helemaal gelukkig!

20. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Hier een paar Bliksem McQueen sloffen... in de vorm van autootjes natuurlijk en wat sinterklaas snoep.

Deel Deze Pagina