hallo, gisterenavond dacht ik het is begonnen. ik had pijnlijke krampen en diarree en geen eetlust. had ook veel harde buiken. nu vanochtend alleen wat rommelende darmen. bij wie is het ook zo begonnen? hoelang na de diarree begonnen de weeën? ben trouwens 38 weken zwanger.
ben benieuwd ik wordt vrijdag ingeleid door zwangerschapsdiabetes. maar ik hoop dat het op een natuurlijke manier gaat komen.
Eerst braken m'n vliezen; Toen moest ik spugen; daarna diarree en daarna weeën! 19h later was Aukje er
Sochtends diarree en savonds bevallen. Maar weet niet of je dat nog gaat halen als je nu nog geen weeën hebt .
haha ik heb ook sinds gister enorm last van rommelende darmen, maar ik weet het niet hoor. Bij mijn vorige zat ik juist verschrikkelijk verstopt
geen diarree meer gehad. wel beetje lage rugpijn net wel licht bloedverlies bij het vegen en in mijn ondergoed, maar geen slijm erbij.
Kunnen echt wel tekenen zijn dat t gaat beginnen! Hopelijk is dit wat voorwerk. Mocht je toch ingeleid worden, dan scheelt dat als je al wat ontsluiting hebt....