Wat zat er in jullie ziekenhuistas bij een keizersnede ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lov23, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw dat klinkt goed!

En kwa buikband wat ze hier schrijven.... Heb je dat ook gehad? Of niet gemist.

Is een stevige buikband van de zwschap een goed idee misschien?

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Mijn mankon ook wel zo veel drinken halen voor mij als hij wou, maar bij onze derde was hij natuurlijk niet meer full time in het ziekenhuis. En ik denk dat lov haar man er ook niets steeds is want die heeft straks ook al twee kindjes rondlopen, vandaar dus de tip met wat eten en drinken meenemen.

Qua uit bed gaan en naar de wc had ik het ook zoals jij. Lekker veel drinken en het is zo weer aan de gang :D

Geen sluitlaken gehad maar wel de eerste dagen een kussen tegen de wond gedrukt om 'tegendruk' te geven bij opstaan en naar het toilet gaan en zo.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klopt idd juul;) genoeg flesjes naast me neerzetten:D

4. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Hoe lang blijf je eigenlijk in het ziekenhuis na een geplande keizersnede (als alles goed is)? Weet namelijk niet zo goed hoeveel ik van alles mee moet nemen...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ligt er een beetje aan... Volgens mij zeker 2-3 dagen;)

Maar ik neem voor 3 dagen mee en mijn man kan natuurlijk ook van alles meenemen;)

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Meestal ga je de 4e dag naar huis!

7. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Thanks! Zal ook voor 3 dagen kleding meenemen. Indien ik langer moet blijven regelt man of moeder de rest wel ;)

8. MamaNiRo

MamaNiRo Actief lid

9 aug 2013
    142
    1
    0
    Vrijwilliger in de dierentuin, werkzaam in het bed
    Sorry, had even over het hoofd gezien dat jullie al kindjes hebben :) ! Voor ons is het de eerste ;) ! Heb geen buikband gehad nee, maar zoals Juul75 aangeeft, een kussen tegen de wond aan drukken kan misschien wel helpen ja.

Hier mag je inderdaad na 3 of 4 dagen het ziekenhuis verlaten en dan tellen ze de dag van de keizersnee niet mee!

Deel Deze Pagina