zal het of zal het niet???? ik heb 5 en 6 nov.geklust en 14 en 15 nov. dus afgelopen maandag en vandaag geklust,maar zaterdag was mijn vruchtbaarste dag volgens de calculator, ben ik nou te laat geweest ofniet?
5e en 6e waren te vroeg ja, maar je kan het berekenen hè! Ff googlen op vruchtbaarheid berekenen! Daar staat dan precies van wanneer tot wanneer je vruchtbare dagen zijn en kan best zijn dat 14 er dan bij staat
Als eerste ingeving denk ik dat je te vroeg was en te laat. Maar weet je zeker dat die berekeningen kloppen? Ik heb de eerste paar maanden ook mijn vruchtbaarste periode proberen te berekenen met een calculator. Helaas kwam mijn mensturatie soms ineens een dag of 2 later en bleek de vruchtbaarste dag misschien wel op een andere datum te liggen. En misschien lag mijn eisprong geen 2 weken voor mijn menstruatie... Inmiddels weet ik van wel, klus ik dus al maanden op het goede moment en ben ik desondans nog steeds niet zwanger. Maar goed, misschien heb jij meer geluk. Ben jij altijd hartstikke regelmatig? En zit jouw eisprong ook daadwerkelijk op dat punt in je cyclus dat de calculator aangeeft?
hoi thauma, ik heb eigenlijk geen idee ben 2x onverwachts zwanger geraakt, maar nu zijn we echt gericht aan het klussen, maar zaterdag had ik wel meer vocht dan normaal gesproken dus ik denk dat die calculator het wel goed had, dus ben dan ws te laat geweest ik ben regelmatig? 31 dagen meestal, is er bij jou iets gevonden waardoor je nog niet zwanger ben of moet je tot een jaar proberen wachten/
ik heb de ovu testen van clearblue gebruikt die dipsticks vind ik zo onhandig maar iedere x geen smiley te zien?:S maar volgens de menstruatiekalender.net heb ik op de verkeerde dagen getest