Oh nog even en ik zet de kachel weer aan.. Ik heb een shirt met lange mouwen aan en een trui en nog heb ik het koud. En ben al aardig in beweging geweest. Zal ook wel door de zwangerschap komen, dan heb ik het ook snel koud. Hebben jullie de kachel al aan? Of wanneer ga je hem aanzetten? Of ben ik gek?
Haha, Hier nog een gek hoor, heb de kachel al een aantal keer aangehad! Maar dan vooral in de ochtend, vind het anders zo zielig voor de kleine man als hij omgekleed wordt of uit het badje komt. Maar ik moet zeggen...deed hem vanmorgen ook aan, mezelf en de kleine dik aangekleed...gaan we naar buiten...is het eigenlijk helemaal niet koud!
De mijne staat ook aan en heb hem de afgelopen 3 mnd al veel vaker aangehad. Heb het ook ijskoud moet ik zeggen, brrr.
Ja vanochtend buiten viel het me ook mee. En met lopen kreeg ik het lekker warm. Maar toch, zo thuis begin ik steeds meer zin in warmte te krijgen. Hmmm zie net dat ik hem eerst nog even moet bijvullen.
Oh ik zit in een shirtje korte mouw met het raam open (kantoor).. De verwarming in huis staat ook echt nog niet aan.
Hier juist het tegenovergestelde. Achterdeur staat wagenwijd open en heb t-shirt met korte mouwen en een 3/4 joggingbroek aan. Ben blij dat het zo fris is. Mijn voeten zijn nu niet meer zo opgezwollen van 't vocht. Kan altijd slecht tegen hitte en roep al de hele zomer "van mij mag 't gaan vriezen"
Hoe doe je dat. Hier ook de hele dag steenkoud, maar is iets beter geworden doordat ik de verwarming heb aanstaan. Echt herfstweer man, bah niks aan!
Ja hoe doe je dat, haha Ik heb het ook echt koud en mijn zoontje voelt ook koud aan als ik de kachel niet aandoe. Wij lopen hier op sloffen en hebben truien aan haha
Hier is het 22.6 in huis (zonder kachel aan) Ik zit in een topje heb het echt niet koud... Kachel is hier ook echt niet aan geweest
Ik heb ook lekker de verwarming aan, heerlijk! Kopje thee erbij, sloffen aan, laptop op schoot en de kat kruipt haast in m'n kont... beetje jammer alleen dat ik zo moet op staan om miniNooNoo uit bed te halen
het is hier gewoon 22 graden binnen. zitten in een t shirtje. kachel aan? in de keuken staat de droger aan en is het met 2 open ramen 27.6 graden binnen. in mijn eigen huis is het wel sneller koud.( logeren elders tijdelijk vanwege verbouwing) wat kan het toch veel schelen per huis.
ik zou graag de gaskachel weer willen aanzetten nu maar over 3 weken gaan we verhuizen en dan moet ik voor die 3 weken mijn essent rekening omhoog zetten terwijl ik er over 3 weken uitga en dan weer CV verwarming heb (heb nu alleen een moederhaard ) dus ik wacht nog even 3 weekjes!
Hier gewoon een hempje en korte broek. In huis is het 27 graden en buiten zal het rond de 28 graden zijn. Heerlijk weer met een lekker windje. Zit ook gewoon lekker met de laptop op het terras
De verwarming is bij ons nog niet aan, maar m'n dekentje heeft z'n weg naar de bank al wel weer gevonden, hoor Lekker! Maar ik probeer het wel zo lang mogelijk te redden met een extra trui e.d. Vind het zo zonde
Hier is het momenteel 22.0 graden. Met verwarming uit, en ook nog niet eens aangehad. Maar wij zitten in een bovenwoning, dus de warmte trekt naar boven.. ideaal Zit hier dus gewoon in shirt met korte mouwen. Al moet ik zeggen dat het vandaag buiten ook niet koud is, tis hier beetje tege de benauwde kant aan.
Hier nog geen verwarming aan, en hopelijk hoeft dat ook nog niet! Het is hier overdag nog 21.5 graden in huis! Overdag gaat zelfs soms nog de achterdeur open, even wat frisse lucht! Zoon en dochter hebben het wel sneller koud, maar dan krijgen ze gewoon een vest aan.