Hallo meiden.. Ik heb een lastige vraag. Ik weet nu sinds een week dat ik zwanger ben van onze tweede... Jeeeeej! Maar nu is mijn dochtertje ook helemaal overstuur. Ze slaapt heel slecht, overdag soms maar een uurtje bij elkaar.. En s'nachts word ze om de haverklap wakker en zet ze het op een brullen. Dit deed ze voorheen alleen als ze niet zo lekker was. Maar ze heeft geen verhoging of wat. Ze heeft wel een beetje verkoudheids symptomen (dikke oogjes, snotneusje) maar daar blijft het bij. Ik heb opgelet over hoe ik op haar reageer, dat het niet is omdat ik wat gevoel uitstraal oid. Ze heeft wel vorige week haar laatste DKTP & Pneu vaccinaties gehad. Maar alle voorgaande keren had ze daar de zelfde dag nog iets wat last van gehad. Niet veel hoor. Maar niet een week later zeg maar. Maak ik me nu veel te druk (door alle hormoontjes) Of zal ze wat "ruiken" aan mij en in opstand komen?? Liefs, Cassida
geloof best dat ze wat voelen. Misschien dat je zelf wat onrustig bent. Je bent ook wel pril zwanger. Onzekerheid of alles goed is. Misschien ook wel hoe doe ik het als er weer een kruimel bij is.
Ik herken het...toen ik zwanger was wou mijn zoontje ook niets.Alleen maar dwars, huilen moest aldoor optillen s'nachts 100x wakker opeens weer s'nacht een fles... Toen kwam ik toevallig bij een mevrouw die paranormaal begaafd was en die zei tegen mij je zoontje is zo onrustig door jou zwangerschap, hij voelt dat hij nu een stapje achteruit moet doen.... Ik moest hem wat meer aandacht geven, en dan ging het vanzelf weer over....en dat klopt hij is nu weer helemaal gezellig.
Hmm ja.. Ik was juist al wat aandacht aan het geven.. maar ik denk dat ze het wel voelt.. want ze zit ook continu aan mijn borsten te trekken ed. terwijl ze twee maanden geleden niks meer van mijn borstvoeding wou weten! We zien het wel bedankt voor de reacties meiden! Liefs, Cassida