Ohhh zo heb ik nog nooit naar haar gekeken! Wij vinden haar eigenlijk heel erg mooi! Maar bedankt voor het inzicht hier zal ze zeker iets aan hebben! Pffff wat zijn mensen toch raar...
Schuldig heb wel eens een baby mooie oren gegeven. Kindje was niet( knap ) maar ik vond de oren zo schattig ik benoem vaak positieve kenmerken van het kind wat een mooi neusje wat een lieve ogen. Ik vind baby.s niet snel lelijk hoor en vaak hebben ze wat speciaals en doe ik het denk onbewust. Wat een lekker snoetje heeft het wat een leuke bolle wangen. Ben gek op baby.s ( van een ander) haha dus.. Sorry alvast.
Ik vind het al erg genoeg dat volwassenen elkaar beoordelen wat er allemaal wel en niet goed is... Maar een baby/kind. Hoe asociaal zeg. Zo iets mag je denken, maar uitspreken. Als iemand dat over mijn meisje zou zeggen, dan werd ik heel boos. Ik zou zo niet dé opmerking weten om te zeggen. Misschien moet je gewoon zeggen dat je er niet van gediend bent. Meteen duidelijk.
Nee, opmerkingen over flaporen etc. zijn echt niet netjes! Waar halen sommigen het vandaan?? Lekker naast je neerleggen, je meisje is perfect zoals ze is hoor. Mijn zoontje wordt ook als 'hollands welvaren' gezien, maar daar kan ik dan weer niet mee zitten. Hij IS het namelijk ook Hij is helemaal niet dik overigens, maar ziet er goed en gezond uit. Hij heeft tot 6 maanden volledig borstvoeding gehad, en krijgt dat nu nog steeds, naast die paar happen groente, fruit en brood op een dag. Dus teveel krijgt hij echt niet hoor. Het komt op mij eigenlijk alleen maar positief en goedbedoeld over. Als iemand tegen mij zegt wat een heerlijke bolle toet hij heeft, ben ik alleen maar trots! (heeft moeders maar mooi voor gezorgd! Hahaha )