Hoi Dames, even een vraagje. Ik test dagelijks een (nja soms kan ik het niet laten, dan test ik even twee keer), voor een mooie test die ik straks kan behouden in ons dagboek. Alleen ik krijg maar geen knaltesten, ik weet niet als ik hiervoor ook te vroeg en te hoopvol bezig ben, of dat er iets niet goed is dat het zo licht is. Mijn laatste menstruatie was op 1 maart, mijn positieve ovulatie test was 15 maart. Dit zijn de testen van vandaag en gisteren. De bovenste is duidelijker, van gisterenavond. De onderste is van vanochtend, die lijkt lichter. http://img841.imageshack.us/img841/7789/20130330073741.jpg Dit is van gisterenochtend ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Deze zijn van 27 en 28 maart in de ochtend. ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Mijn hoofd denkt echt gewoon honderden dingen, gaat er iets niet goed omdat ze zo licht blijven, zou ik nu al een duidelijkere test hebben. Begrijp niet hoe die van gisterenavond donkerder zou zijn dan vannacht.. Ze lijken wel gewoon van licht naar donker te gaan behalve die van vanochtend?
ik denk dat je het jezelf moeilijk maakt door met verschillende testen te testen. daar kan je echt niet op voortgaan dan. moest ik van jou zijn, en je wilt perse nog testen zou ik dan opnieuw testen met de kruidvat testen! succes
Dat vermoedde had ik eigenlijk ook al, haha, gewoon even stoppen met testen en met rust laten.. ben alleen zo onzeker
Ik zou die 100 dingen echt uit je hoofd verbannen hoor! Al herken ik het wel. Ik wilde ook altijd een steeds donkerdere test en uiteindelijk een knaltest. Bij deze zwangerschap nooit gehad, maar ben nu toch echt 38 weken! O ja, en testen van verschillende merken niet vergelijken hoor! En al zeker geen predictor early! Je zit nog maar net op je nod, dus een lichte test is niet zo raar. En lees je overal 'testen met ochtendurine is het beste', bij mij waren ze in de namiddag toch echt het beste!!! Positief is positief (behalve geregeld bij predictor ), dus van harte met je zwangerschap!
Die van mij in de avond was gisteren duidelijker dan alle andere testen.. maarja, ik ga gewoon lekker proberen het te laten rusten en over een aantal dagen maar opnieuw doen In ieder geval ben ik er wel zeker van dat het positief is, dus dat scheelt
Hier ook in de namiddag de meest duidelijke test. En bij mn oudste heb ik ook nooit een knaller gehad. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik denk dat je niet zoveel kan zeggen als je steeds andere testen gebruikt. Op die eerste foto die je hebt geplaatst zie je duidelijk dat op de eerste test je urine veel donkerder is. Dus waarschijnlijk is hij daarom wat donkerder. Ik had ook 's middags een donkerde test dan de volgende dag met ochtend urine. Ook werden ze nog niet meteen donker hoor binnen een paar dagen, dat duurde eventjes.
digitale was een aantal dagen geleden ook gewoon positief, en ik heb vanmiddag een hele mooie duidelijke plustest gehad.. zal straks wel even uploaden .