Hoi allemaal, Wij zitten ondertussen in ronde 11.. Heb deze cyclus ovulatietesten gebruikt, nu had ik op 1mei (dag18) een duidelijke positieve test. Op 2 mei werd het streepje alweer lichter. Normaal heb ik na mijn eisprong altijd last van mijn borsten, niet zo'n beetje ook, maar tot nu toe niks. Voor de zekerheid weer eenovulatietest gedaan eergister en vandaag, het streepje lijkt weer donkerder te worden... Ik ga nu echt twijfelen of ik wel een eisprong heb gehad. Ben wel wat grieperig geweest(verkouden/hoofdpijn) en gister een trekkerig gevoel in mijn buik.. Nog maar verder gaan met ovulatietesten?
Als je op 1 mei (dag 18 ) een positieve ovutest had en 2 mei niet meer dan zou je ei of 2 mei al gesprongen kunnen zijn of uiterste 3 mei. 5-10 dgn later is je innestelling gemiddeld genomen Kan zijn dat je ei niet is gesprongen en dat je een 2e eisprong krijgt. Dus ik zou voor zekerheid effe doortestten 2x pd om te kijken of ze donkerder worden... 14 dgn na je eisprong is je nod dus een zwangerschaptest is nu nog te vroeg, Sommige meiden die na de bevruchting (zwanger zijn) die doen wel eens een ovutest en daar reageert dus HCG op. Dat geld niet voor alle meiden (bij mij dus juist helemaal niet)
Dank je wel voor je reactie! Ik ga nog even door met testen... Hopen dat het dan wat duidelijker wordt. Jij al 7 weken zwanger zie ik in je banner. Gefeliciteerd!!!
Je hoort ook wel eens dat ovu testen posi worden in zwangerschap. Grieperig / verkouden was ik ook bij mijn innesteling en dit ging gepaard met steekjes in mijn buik. Ik wil je geen valse hoop geven, maar kan je niet zwanger zijn?
Dit heb ik inderdaad ook gehoord... Had nog een kruidvat test liggen, dus die maar gebruikt.. Mja ik dacht negatief, al lijk ik nu een licht streepje te zien. Maar dat lijkt me dan een indrooglijntje? Ik heb vanmorgen vroeg half slapend getest.. Haha Soms word ik zo moe van mezelf, ik lijk elke ronde minder geduld te hebben.. Ik bedoel zit op dit moment pas op 6 of 7 dpo en misschien heb ik mijn ei nog helemaal niet gehad!