Ovulatietest, help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Esje28, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje28

Esje28 Lid

30 mei 2013
    19
    0
    0
    Flevoland
    Hoi,

Ik heb even advies nodig. Afgelopen donderdag ovulatietesten van de kv gekocht. Meteen even gebruikt, lichte streep dus negatief volgens de beschrijving. S'avonds geklust omdat we voorgenomen hadden toch alvast ons best te doen in de meest vruchtbare periode. A.s maandag zal volgens mijn normale cyclus de eisprong plaats vinden. Gister was ik de hele dag op pas, dus niet geklust en niet getest. Vanochtend getesd, wel met ochtendurine ( niet betrouwbaar las ik achter) een dikke vette streep getest, dus meteen weer geklust. Vandaga hele dag weg geweesd en uit nieuwsgierigheid heb ik net weer even getest....helemaal geen streepje nog minder dan de eerst. Aangezien ik vanmorgen met ochtendurine heb getest, zal het dan nog komen? of zal het gister zn geweesd?
    Graag jullie advies...en ervaringen...

Ik test morgenmiddag wel weer even, ben erg benieuwd hoe het allemaal werkt...!;)

2. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Volgens mij is het de bedoeling dat je elke dag op hetzelfde tijdstip een test doet en inderdaad dan niet met ochtend urine. Anders zou je niks uit de test kunnen halen qua informatie. Verder ben ik ook niet goed op de hoogte hoor, ben zelf deze week ook voor het eerst begonnen met ovulatie testen. Maar zo staat het bij mij in de gebruiksaanwijzing. Groetjes

3. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoe lang is je cyclus? En ovutesten mogen idd niet met ochtendurine gebruikt worden alleen die digitale van clearblue.
    Op het forum lees ik wel vaker dat de testen van kv niet echt betrouwbaar zijn.

4. Esje28

Esje28 Lid

30 mei 2013
    19
    0
    0
    Flevoland
    dank voor jullie reacties.
    Cyclus van 28 dagen, dus het zou as maandag zover moeten zijn. Wanneer is het beste moment om te testen? ik heb ook beetje vermoeden dat kv testen niet helemaal top zijn. Vorige maand zelfs lichte streep in zwangerschapstest op 1 dag....daarna niks en gewoon weer ongesteld. Lichaam houdt ons ook voor de gek he, was vorige maand echt overtuigd dat het al zover was. Ga morgen en maandag sowieso ovu testen doen, ben benieuwd wat eruit komt...Hoe is jullie situatie?

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Zit je maandag op dag 14?

Dan hoeft niet perse je eisprong al te komen.

Ik heb ook een cyclus van 28 dagen maar door tempen kwam ik erachter dat mijn ei altijd op dag 16-17 was en dus een lf van 11-12 dagen heb.

Ik zat dus ook fout met mijn gedachte dat hij dan op dag 14 is (bij een cyclus van 28 dagen).
    Ik zou gewoon nog doortesten en dan elke dag om hetzelfde tijdstip.
    Ik denk dat je piek nog moet komen.

6. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Na je lh piek, dus je positieve ovutest, springt je ei binnen de 0-48 uur (meestal) dus als je test van zaterdagochtend echt positief zou zijn geweest, zou het dus (als je van de 48u uitgaat) zeker wel kloppen dat je ei morgen kan springen. Ik zou iig op deze regenachtige zondagochtend goed benutten met een klusje hihi.

7. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    En idd nog ff doortesten met je ovutestjes. Mocht het niet gelukt zijn deze maand, bestel dan een voorraadje dipsticks van Z&K of sensitest. Deze zijn betrouwbaarder en duidelijker dan de kv ovutesten.

8. Esje28

Esje28 Lid

30 mei 2013
    19
    0
    0
    Flevoland
    Vandaag twee keer getest, vanmiddag rond 13 uur en vanavond rond half 10! Allebei de testen zeer positief, denk dus echt dat t eitje binnen 48 gaat springen! Het was een druilerige dag dus de voorraad is op peil zoals manlief dat zegt! Leuk om te merken ook dat mijn mannetje zo benieuwd is en het graag wilt! Weer even afwachten!Spannend! Als het deze ronde niet raak is ga ik ze bestellen welke jullie adviseren ;)

Deel Deze Pagina