12 dagen geleden heb ik pregnyl 5000 gespoten. Vanochtend een test gedaan clear bleu digital die geeft zwanger aan 1-2 weken. kruidvat 2v5 gelijk postief. Kan dat nog van de pregnyl komen of zou ik toch zwanger zijn. Dit was trouwens mijn eerste keer pregnyl &iui-d. Dus voor de dames die al wat vaker pregnyl hebben gespoten graag jullie ervaring
Mmm, zou best zwanger kunnen zijn dacht ik... Volgens mij duurt pregnyl 10000eh een dag of 10 en 5000eh een dag of 7/8? Jemig spannend meid. Misschien een niet digitale test doen? Als ie een dikke streep geeft en dus niet een dun twijfelachtig streepje dan weet je het zeker. En morgen of overmorgen weer en kijken of ie duidelijker is. Zou een mooie succes story zijn toch?!
Dat zou zeker echt super zijn voel eigenlijk nog niks. Leuke moederdag cadeautje voor mezelf Dit is de test van gisteren duurde echt lang voor dat er een streepje stond en bij die vandaag binnen 2 min.
o ik hoop het zo meiden en gun het ook zo iedereen. Morgen waag ik weer een testje hou jullie op de hoogte. Pas als de test maandag nog posi is ga ik er echt in geloven.
No way dat dit nog van de pregnyl komt hoor! Er staat een maximum van 10 dagen voor, en volgens mij is dat al vrij uitzonderlijk want ik lees van iedereen dat het sneller weg is. Bij mij is het er altijd na een dag of 6 al helemaal uit. Je bent hartstikke zwanger, gefeliciteerd!
Kan het nog niet echt bevatten het voeld zo dubbel. bijna 1 1/2 jaar zo gehoopt en telkens als er iets mis ging toch best verdrietig. Voel me wel wat emotioneler dan normaal eerder verdrietig dan blij. Als ik maandag positief test kan ik echt aan het idee wennen.
Begin het nu toch echt te geloven vannochtend weer een test gedaan en gelijk positief! Voel nu ook lichte steekje in mijn rechter lies. Hoop nu echt dat alles goed blijft gaan morgen gelijk gg bellen. Bedankt voor het mee kijken meiden begin nu toch stiekem blij te worden.
Is echt niet van de pregnyl hoor.Je hebt 5000 ie gespoten dat is er binnen 7-10 dagen uit.En 10.000 ie ongeveer 10-14 dagen.Is natuurlijk voor iedereen anders maar als je test donkerder word kan je er echt niet omheen hoor.Je bent gewoon zwanger !! Dus Gefeliciteerd !!
He bedankt voor de lieve woorden ik ben nu echt Zwanger voel het ook! Banner maak ik pas aan na de eerste echo beetje zelfbescherming. Heb me ook al aangemeld bij moeders voor moeders afspraak staat . Allemaal zo onwerkelijk en niemand weet het nog het liefst wil ik het van de daken schreuwen.