wat zeggen jullie zwanger of niet. willen jullie aub even kijken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door yomo, 24 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faithx

Faithx Actief lid

27 jul 2016
    147
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gohh ik denk niet dat zij dat op die manier bedoelde en idd weet dat er valse streepjes zijn. Dus snap de opmerking een streep is een streep.

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    +1 ik denk dat je idd nog te weinig hcg hebt voor de cb indicator. Maar op beide zie ik een duidelijke streep en op de linker het duidelijkst.
    Morgenochtend even met ochtendurine doen.

Ik vind de testen dus niet negatief maar juist positief! Spannend!

3. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

Wauuwww wat een frustratie bespeur ik hier! En nee ik lees niet zo lang mee, niet voor niks dat ik een junior ben 😒 jammer dat je het niet op een normale manier kon verwoorden. Beetje deprimerend!!

4. Robin123

Robin123 Lid

5 sep 2016
    77
    2
    8
    #24 Robin123, 24 okt 2016
    Laatst bewerkt: 24 okt 2016
    Hallo,

Ik zie zeker een streepje hoor!
    Ik heb zelf een clear blue gedaan (niet die digitale) en ik had een licht streepje op mn nod en ik ben nu toch echt al 31 weken zwanger.
    een streepje is ook niet altijd een streepje maar ik denk dat je misschien voor een wat betrouwbaarder merk moet gaan en misschien nog eventjes wachten tot op je nod. (Vooral voor de digitale met indicator)
    Ik vertrouwde de test ook meteen en heb nooit nog een test gedaan.
    Ik vind ze zeer betrouwbaar!

5. yomo

yomo Lid

19 okt 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze is van vanmorgen. De rechtse.

Zit nog steeds een aantal dagen voor mijn NOD.

Bijgevoegde bestanden:

6. yomo

yomo Lid

19 okt 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de test van net alleen

7. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    De test is helaas niet te zien...
    maar ik denk dat je heel pril zwanger bent.
    Zwanger is zwanger! Gefeliciteerd!!!
    Onthoud wel dat voor NOD 50% nog fout gaat.
    Wil je dit verloop zien, moet je blijven testen. In de ochtend met ochtend urine.
    Test is zo licht dat het eitje nub2 dagen geleden is genesteld ongeveer.
    ik hoop enorm met je mee dat je mooi zwanger blijft!!!

8. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    #28 marlyj80, 25 okt 2016
    Laatst bewerkt: 25 okt 2016
    Ik zie hem niet... --> niet goed gekeken/ gelezen. Hij loopt op! Mooi hoor!

9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

K snap dat als je hier net komt kijken dat je indd zegt, streep is een streep! En ja daar ben ik het zeker mee eens, alleen mensen gaan steeds vroeger testen waardoor de test vals positief is of als nog ongesteld worden! Als je gewoon op NOD test of 1 dag daarna en je heb een streep, meestal gelijk wat duidelijker dan weet k bijna zeker streep is een streep!

Maar TS dit bedoelde ik niet op jou:)! Je laatste test zie ik zeker een streepje:)! Hopen dat ze mooi oplopen!!

10. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik zie een licht roze streep die donkerder is dan de dag er voor. Voor 10 dpo netjes! Voor nu dus zwanger meis! Spannend, hopelijk blijven ze mooi oplopen en heb je over 8 maanden een prachtig kindje in je armen! Ik zou wel maar 1x per dag testen in de ochtend. En de cb (met weken indicator,want die is gevoeliger) ps morgen of overmorgen doen.

11. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    HAHA excuus, ik bedoelde dit helemaal niet lullig? De opmerking een streep is een streep is op veel fora heel gangbaar maar hier zorgt 'ie nog wel eens voor paginalange discussies. En ook voor veel onzekerheid, valse hoop en gelukkig ook voor terechte hoop. Dus nogmaals excuus als je je aangevallen voelde, dat was niet mijn bedoeling. Dat je het deprimerend opvat kan ik echter niks aan doen, zie de vele topics waarbij dit soort strepen echt geen zw betekende. Is misschien deprimerend is jouw oven, maar ook eerlijk.

TS: ik vind die rechtse toch wel ietsje duidelijker? De kleur blijf ik vaag vinden maar meerdere valse testen achter elkaar lijkt me ook niet. Dus misschien is er zeker iets gaande! Je bent nog steeds erg vroeg dus het blijft turen, wie weet morgen weer iets duidelijker!

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ook bij je laatste test zie ik een streepje; hopelijk loopt het mooi op.

13. Cyll

Cyll Actief lid

3 apr 2012
    166
    0
    16
    Ik heb goede hoop hoor! Ik zie de streepjes en ik had ook zulke lichte testen voor mijn NOD! Inmiddels bijna 13 weken zwanger.. Test nog even door om te kijken of hij oploopt! Spannend!

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.594
    113
    Nabij Utrecht
    Dat kan je niet zeggen op basis van een teststreep ;)
    Daarbij kan je pas 2-3 dagen na de innesteling heel licht posi testen.
    TS test al zeker 2 dagen positief dus kan ze nooit 2 dagen na de innesteling zitten :).

15. yomo

yomo Lid

19 okt 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. In werkelijkheid oogt de test iets duidelijker.

Als ik na 2 minuten op de kruidvat test kijk zie ik nog niks. Na 5 minuten is hij zoals op de foto. En als ik dan 10 min later kijk. Dus een kwartier na de test dan is hij echt donkerder gekleurd. Maar daar ga ik dan niet meer van uit.

Ik heb nu deze keer ook echt vroeg getest omdat ik me zo zwanger voelde. Maar denk nu. Had ik maar gewoon gewacht.

Ik ga nu iedere morgen met ochtendurine testen in de hoop dat hij mooi oploopt.

Ik zal de nieuwe testen dan ook plaatsen.

16. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Testen hebben tegenwoordig wel langer tijd om goed opnkleur te komen. Dat er binnen 5 min een streep staat is wel positief. Ik vind je test ook wel opgelopen. Succes met deze spannende tijd

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.594
    113
    Nabij Utrecht
    Maak eens een nieuwe foto van je rijtje (van bovenaf) nu de test van vandaag goed uitgekleurd is :)

18. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ik zie op alle een streepje... doe een clearblue weet je het zeker en hoelang

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    De kruidvat doet er langer over om goed uit te kleuren ;)

20. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Als je 9 dpo test dan is je eicel ongeveer 2 dagen ingenesteld. *
    (Uitzonderingen daargelaten vanaf 4-5 dpo)
    Een kruidvat test werkt vanaf 10 hcg en dit stijgt snel. Een minimaal testje is dus vanaf 10 hcg en dan zit eicel er echt pas nét in en zeker geen week... (geeft de tuur streepjes. Met bloed dezelfde dag aantoonbaar. Met urine duurt dit 2 dagen, is langzamer)
    Dat bedoelde ik te zeggen.

Is de laatste tijd wel een welles-nietes forum aan het worden.
    Ja iedereen heeft er vast wel verstand van, de een meer dan de ander maar om de ander nu meteen te betichten van onwaarheden of onjuistheden of zoals hierboven meteen bot te reageren vind ik vreemd en vervelend.

Elkaar continue verbeteren is niet nodig. Ts wil horen of ze zwanger is;

Het antwoord is ja. Heeeeeel erg pril nog.
    50% gaat voor nod mis dus blijft even spannend maar kans is ook gewoon groot dat het goed gaat. Kun jij het je man vertellen?

Ja hoor!!!

Veel plezier xxx

Deel Deze Pagina