Mooie oploop hoor. Je moet eigenlijk de test van de 24e en vandaag met elkaar vergelijken en dan zie je dat het streepje mooi duidelijk wordt. Het HCG verdubbeld elke 2 dagen dus ik zou niet elke dag gaan testen (ook al begrijp ik de drang wel haha). Bij mij liepen ze ook zo op en zie mijn banner!
Ik heb vandaag de clear blue digital nog gedaan. En die sloeg nu aan. Zwanger 1-2 weken. Dus dat is voor mij idd duidelijk dat de hcg oploopt. Ik ga nu ook niet meer testen. Wanneer ongeveer de verloskundige gaan bellen.
Ik zou nog wel even op of na nod een testje doen,voordat je de verloskundige belt...Meer dan 50 procent van de zwangerschappen gaat nog voor nod mis.We gaan ervan uit dat het goed gaat,maar het is ook niet leuk als je weer af moet bellen...
Op nod kan je de vk al wel bellen hoor! Sommige wachten liever even, anderen bellen direct. Dus gewoon bellen als je dat wilt!
Ik heb vk gebeld 10 dagen na nod. diezelfde avond ging het helaas bij mij mis. Je kan bellen wanneer jij dat wilt. Gefeliciteerd meid!
Dank jullie wel. Ik wacht idd tot een week of zeg dat ik de verloskundige bel. Ik hoop echt het dat het allemaal goed gaat en dat ik over 36 weken een kleintje in mijn armen mag houden