Positieve ovulatietest, negatieve zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door truus81, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    #1 truus81, 20 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2014
    image.jpg

Zit er echt doorheen en snap er niks meer van :(
    Zaterdag of zondag is mijn NOD en had paar dagen terug een vage test. Maar vandaag ineens zelfde slijm als rond mijn eisprong. Raar!
    Thuis er een ovulatietest tegenaan gegooid. Ondanks dus 1-2 dagen voor NOD. Positief! Ook kan ook reageren op Hcg dus toch maar een zwangerschapstest. Negatief. Voel me zo onzeker heb ik dan nu ineens een eisprong vlak voor NOD?

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan... had paar dagen voor NOD ook mijn eisprong. Het is dat ik mijn temperatuur volg en wist dat mijn eisprong op dag 24 nog niet gesprongen is...

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja dan lijkt een eisprong logisch....;) benutten die kans!

4. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hè wat balen zo'n onberekenbare cyclus! Kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt. Geluk bij een ongeluk is dat je nu per toeval je eisprong hebt gevonden en je deze ronde nog kunt benutten..

P.s. Zou het misschien ook kunnen dat je hcg test niet zo gevoelig is en hij nog niet positief wordt omdat je nog voor NOD zit?

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    de ovulatietest vind ik alleen nog niet echt positief. nog ff dagje doortesten!

6. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ik ben er heel verdrietig van juist... Want mijn cyclus was na buitenbaarmoederlijke zwangerschap juist weer op orde rond de 30 dgn en snap er nu niks meer van. Opgedroogd is die ovulatietest echt enorm positief kan er niks anders van maken helaas

7. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    image.jpg
    2 weken geleden had ik precies zo n test vast...

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

De t streep is duidelijk dikker dan de c streep. Zou er van uit gaan dat nu pas je ei gaat springen. Benutten die kans :D
    Ook al is het irritant :/

9. XmoonlightX

Waarschijnlijk is hij dan toch niet gesprongen, had ik ook mijn laatste ronde. En met een later eisprong heb je ook een goede kans;)
    Hier ook een late eisprong gehad.

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Niet positief? De teststreep is duidelijker dan de controlestreep. Lijkt mij dus hartstikke positief. Ik zou zeggen aan de slag.

11. XmoonlightX

Denk dat ze hem op de kop leest ;)

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Je kan trouwens weleens een positieve test hebben en dat een eitje toch niet loslaat. Dan kan de lh wat dalen waarna hij weer stijgt omdat het lichaam het dan nog een keer probeert met de kans dat het eitje wel springt. Dan kan je dus 2 positieve testen in een maand hebben. Zou die kans niet laten liggen.

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Zijn vast je hormonen ;)

14. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Dank je lieve meiden! Denk alleen niet dat ik er lekker uit zie om mee te klussen met zwarte panda ogen van de uitgelopen mascara en snot neus vh janken. Waar je al niet van slag van kan raken. Ik had deze maand geen pijnlijke eisprong en vandaag ineens lage rugpijn en slijm dus toch maar die test maar zit dus op dag 27....

15. XmoonlightX

Huh??

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

Na een miskraam is het altijd een tijdje moeilijk :( alleen heb je wel gewoon een eisprong dus de kans om weer zwanger te raken meid...;)

17. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    image.jpg
    Ik snap er echt niks meer van.... Gisteren nog eens ovu test, negatief. Vandaag weer. Weer positief. Terwijl ik dus op mijn nod zit. Zwangerschapstest negatief. Maar heb dus op cd 16, 26,28 een positieve ovulatietest. Schijnbaar stijgt bij mij steeds mijn lh... Wie herkent het? En waar kan het op wijzen? Ben al eerder zwanger geweest en heb dus een eisprong dus pcos lijkt me onwaarschijnlijk.... Laatste 2 menstruaties waren minimaal. Ben 33 maar maak me zorgen over vervroegde overgang ofzo. Voel me zorgelijk :(

18. Marietje25

Marietje25 Actief lid

7 nov 2013
    161
    21
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    Dus...? Ze probeert te helpen/geeft haar mening, waarom zon opmerking?

Ontopic; ik heb dit ook soms, dat m'n ovu-testen schommelen tussen positief en negatief. Heel raar. Ik weet wel dat bij mij de eerste positieve ovulatietest de goede is, maar dit is bij een regelmatige cyclus. Ik heb soms op dag 4 al een knaltest maar weet dat dit vals positief is. Rond dag 10/11 lopen ze weer op en dan word ik 14 dagen later ongesteld.
    Ik zou ook niet meteen denken aan pcos, maar ik heb mezelf hier nooit in verdiept.

19. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Dank je voor het delen... Stelt me btj gerust. Ga maar uit van een late eisprong deze maand en anders volgende week even naar de huisarts

Ontopic; ik heb dit ook soms, dat m'n ovu-testen schommelen tussen positief en negatief. Heel raar. Ik weet wel dat bij mij de eerste positieve ovulatietest de goede is, maar dit is bij een regelmatige cyclus. Ik heb soms op dag 4 al een knaltest maar weet dat dit vals positief is. Rond dag 10/11 lopen ze weer op en dan word ik 14 dagen later ongesteld.
    Ik zou ook niet meteen denken aan pcos, maar ik heb mezelf hier nooit in verdiept.[/QUOTE]

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt dus regelmatige cyclussen van 28 dagen?

Hoe lang duurden je laatste cyclussen?

Deel Deze Pagina