hallo meiden, hier een vraagje: ik heb kaartjes voor het concert van anouk op 28-3-08. dan ben ik net 16 weken en ik heb het al met mijn verloskundige overlegd, maar zei ziet daar geen probleem in. maar zijn hier ook vrouwen die wel eens in de zwangerschap naar een concert zijn geweest?
ik was 20 weken zwanger toen ik naar een concert van Marco Borsato ging, had staan plaatsen en dat ging goed! Veel plezier!
ik was ongeveer 23 weken zwanger en toen ging ik naar toppers, geen probleem hoor lekker gaan als je je goed voelt. groetjes
mijn schoonzusje ging mee naar de musical van Tarzan toen ze ogeveer 8 maanden was.... de kleine heeft ervan genoten, ha ha, hij heeft geen minuut stil gezeten in haar buik, we hebben het allemaal kunnen voelen, groetjes bambie
Ik ben met 7 maanden nog naar een paar concerten geweest, had wel zitplaatsen, maar niets aan de hand hoor. Voor deze zwangerschap heb ik begin juli nog een concert gepland staan, ook zitplaatsen en ik ben in Augustus uitgerekend, ik ga gewoon hoor. Kijk een week voor de uitgerekende datum zou ik dan weer niet doen, maar tot een maand ervoor zie ik geen problemen.
denk niet dat het een probleem is. Ik heb alleen nu er last van omdat de kleine dan de hele nacht door blijft "feesten".Volgens mij vind de kleine het niet zo geslaagd harde muziek enzo.
lijkt mij ook geen probleem hoor. ik ben met 12 weken nog naar ilse de lange geweest en ga deze week ook weer naar een concert. ben nu 23 weken. ik begin alleen nu te merken dat mijn beebje op muziek reageert, maar dat is alleen maar leuk!
Ik probeer het concert van Bon Jovi op 13 juni ook te halen. Dan ben ik ca 33 weken zwanger, maar we hebben zulke superplaatsen, we kunnen hem bij wijze van spreken zo van het podium aftrekken Dan kunnen ze mij als hoogzwangere er toch gewoon op trekken On stage concert 8)
Het kan prima hoor. Ik ben met 18 weken naar Pink geweest. we zaten wel op de tribune, want ik vond het niet wat om tussen de menigte te staan. Ik vind de bass wel vervelend, die dreunde flink door. Ik had zoiets, hmm kan me voorstellen dat die kleine dat niet prettig vond. Maar dat zat tussen mijn oren.
toen ik de kaartjes in december ging kopen wist ik nog niet dat ik zwanger was, ik neem altijd zitplaatsten (voor het geval ik last van mijn benen krijg) maar aangezien ik mijn grote idool van dichtbij wilde zien heb ik vor staanplaatsen gekozen. maar ik doe wel een witte buikband om met een grote rode kruis
Doe wel oordopjes in als je dichtbij boxen staat, anders kan je een hele nare piep in je eigen oren overhouden.
Ben vorig jaar met ongeveer 20 weken naar Pearl Jam geweest, was goed te doen(staanplaatsen). Moest wel 5! keer naar het toilet. Veel plezier Lisette
Ik hou ook wel van een concertbezoekje normaal gesproken. Maar hoorde dat je baby wel gestresst kan raken door al dat lawaai. Ik vind het zelf ook niet zo'n prettig idee en sta dan toch niet zo op m'n gemak. T zal er ook wel van af hangen naar welke artiest of band je gaat......
Ja hoor kan prima. Heb ook een concert gepland in mei van een drumpartij met en op afval. Dus veel herrie. Ben dan ruim 26 weken. Veel plezier bij Anouk. Ben al een keer op een concert van haar geweest. Was super!
Ja hoor ik ben in Januarie nog naar de vrienden van amstel geweest en we hadden staanplaatsen. De kaartjes van Bon Jovi heb ik onder protest moeten verkopen (13 Juni) ik ben 9 Juli uitgeteld. Mijn wondertje reageert heel erg op bass geluiden. Hihi. Liefs nance158