Lichtpositieve ZWtest + tempdaling..

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Scarabee, Sep 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    #1 Scarabee, Sep 12, 2011
    Last edited: Sep 12, 2011
    Hoi Dames..

Gisteren voor het eerst licht positieve zwangerschapstestjes, kan het nog niet bevatten.. Durf ook nog niet blij te zijn, omdat ik pas 13 DPO ben (menstruatie start altijd 13/14 DPO)

Gisteren had ik wat lichtbruin/roze verlies..En nu nog steeds maar ietsje meer.. Vind dat nu best eng! Vanmorgen zat ik 3,5 uur eerder ineens klaarwakker in bed.. heb mijn temp opgemeten, en die was nu dus veel lager (zie tempkaartje)..

Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hier iets over ? Kan ik de temp vertrouwen ? Is de roze/bruin verlies een slecht teken ? Ik weet dat ik het zal moeten afwachten.. maar de zenuwen slaan nu wel een beetje toe... Heb ook al een aantal dagen menstruatiekrampen..

Testje was vanmorgen nog steeds een licht streepje..dus ik heb nog wel hoop, maar tegelijkertijd ook die onzekerheid..

Hoop dat iemand iets kan zeggen hierover!

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    tja, je temp is natuurlijk niet echt betrouwbaar omdat je veel eerder gemeten hebt...
    dus echt conclusies kan je er niet aan verbinden...

bij mij betekende de tempdaling jammer genoeg dat ik ondanks mijn licht posi test 3 dagen over tijd alsnog ongie werd...

ik hoop dat het bij jou allemaal goed mag blijven gaan!!

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Dankje voor je bericht! Je hebt idd gelijk, ander tijdstip meten is niet betrouwbaar genoeg.. had ik zelf ook kunnen weten.. was een beetje verstrooid ;)

Wat naar dat je de vmk gehad hebt..sterkte daarmee, hoop dat het snel goed gaat met zwanger worden voor je!

4. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,290
    2,987
    113
    Op verzoek gesloten.

Share This Page