Wat zegt je gevoel...jongen of meisje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjanienu1, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wij dachten beide een jongentje en dat bleek het ook te zijn. omdat ie zo snel groeide dacht ik dat.

2. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Ik heb totaal geen idee. Maar ik geloof dat ik meer rond groei, dus dan zou het een meisje moeten zijn? Volgens dat bakerpraatje dan. Het zou wel makkelijk zijn als het een meisje is, want die naam hebben we al en we kunnen maar niet op een jongensnaam komen, haha.

3. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb voordat ik zwanger was altijd gezegd dat ik een meisje zou krijgen.

Nu ik eenmaal zwanger ben, zegt mijn gevoel heel sterk dat het een jongetje is. Ik ben er zo stellig van overtuigd dat ik zelfs mijn man heb weten te overtuigen (die denkt nu ook dat het een jongen wordt).

Als ik met de 20 weken echo te horen zou krijgen dat het een meisje wordt, zou ik het niet eens geloven..... (ik zou het wel leuk vinden hoor, een meisje, begrijp me niet verkeerd)! :)

4. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    morgen weet ik wat het word ben nu al zenuwachtig! zal het dan toch een jongentje worden.. mn vriend zegt.. ik maak alleen maar meiden haha!

5. maria04

maria04 Niet meer actief

Ik zei vanaf het begin dat ik een meisje zou krijgen terwijl iedereen dacht dat we een jongen zouden krijgen.

mijn gevoel is toch goed wand we krijgen een meisje. :)

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    We denken allebei dat het een jongetje wordt. Ik ben echt zoooo benieuwd... :)

We hebben over een week een pretecho, misschien dat we het dan al zien...

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    wij denken ook allebei dat het een jongentje wordt. Neig ook onbewust heel erg naar jongenskleren en jongensnamen enzo... maar het blijft een verrassing tot het eind!
    heb ook altijd gedacht dat ik als eerste kind een jongentje zou krijgen... dus... ben benieuwd!

8. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    mijn gevoel en mn vriend's gevoel was onjuist.. word duidelijk een ventje! :D

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Leuk mamasuusje! Een meid en een jochie wat wil je nog meer!

Ik denk een jongen en mijn man denkt een meisje!

10. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik wilde graag een meisje, maar mijn gevoel zei bij de eerste een jongen. En het was een jongen.
    Nu heb ik het gevoel dat het een meisje word, dus afwachten of mijn gevoel nu weer juist is.

11. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Ik zelf denk dat het een meisje wordt me mannetje een jongen...omdat zijn opa en vader alleen maar mannen op de wereld hebben gezet haha.

Over 19 dagen weten we het! Spannend :D

12. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    mijn gevoel zei al vanaf het begin van mijn zwangerschap heel sterk dat ik een meisje zou krijgen en zelfs mijn beste vriendinnen en collega's dachten het ook. En we krijgen ook inderdaad een MEISJE! Ben benieuwd of jullie gevoel ook goed is..

13. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Bij de eerste steeds gedacht een ventje, en ja hoor. Ook onbewust hier wel voor aan het shoppen geweest :rolleyes:
    En nu, kweet t nog niet. Als ik denk hoe mega-beroerd en supermoe ik me nu voel, in tegenstelling tot de 1e keer.. Zal wel een meid zijn dan. :) :)

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Eerste keer dacht ik echt een jongen en het is een meisje. Nu denk ik een meisje, maar het zal me dus niets verbazen als het een jongen is :) !

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Bij de eerste had ik heel duidelijk het gevoel dat het een jongen was en daar had ik gelijk in.
    Nu zegt mijn gevoel telkens dat het een meisje is...we zullen het volgende week tijdens de 20 weken echo weten als het goed is!

Liefs, misspuma

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.726
    3.163
    113
    Vrouw
    Ik heb de hele zwangerschap het gevoel gehad dat het een jongen word en het word idd ook een Jongen :D.. mijn familie dacht juist dat het een meisje werd haha

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

mijn gevoel zegt een meid, maar wil het bij de bavalling pas weten dus zal nog heel lang moeten wachten :)

18. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    mijn gevoel zegt een jongen maar daarintegen hoe harder ik denk dat het een jongen is.. hoe eerder ik het gevoel heb dat het een meisje is...

bij isa dachten we ALTIJD de hele zwangershap dat het een jongen zou zijn.. dus alleen jongens kleren jongens namen etc etc... tot op een gegeven moment... 'en wat als het nu toch een meisje is?' ... 2 weken voor de bevalling! hahaha

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik hoor in me omgeving allemaal verschillende bakerspraatjes.
    veel rugpijn= jongetje
    veel misselijk= meisje

nou heb ik het beide :D

persoonlijk dacht ik eerst een meisje, nu twijfel ik :(
    we denken nu allebei meer dat het een jongentje word

moet helaas nog laaaaaaaang wachten

nou ja, spannend toch?

20. Rhythem

Rhythem Lid

27 okt 2008
    47
    0
    0
    Was er gelijk van overtuigd dat het een jongentje was.Had er zelfs over gedroomd!En het klopt nog ook haha.

Deel Deze Pagina