Ik heb totaal geen idee. Maar ik geloof dat ik meer rond groei, dus dan zou het een meisje moeten zijn? Volgens dat bakerpraatje dan. Het zou wel makkelijk zijn als het een meisje is, want die naam hebben we al en we kunnen maar niet op een jongensnaam komen, haha.
Ik heb voordat ik zwanger was altijd gezegd dat ik een meisje zou krijgen. Nu ik eenmaal zwanger ben, zegt mijn gevoel heel sterk dat het een jongetje is. Ik ben er zo stellig van overtuigd dat ik zelfs mijn man heb weten te overtuigen (die denkt nu ook dat het een jongen wordt). Als ik met de 20 weken echo te horen zou krijgen dat het een meisje wordt, zou ik het niet eens geloven..... (ik zou het wel leuk vinden hoor, een meisje, begrijp me niet verkeerd)!
morgen weet ik wat het word ben nu al zenuwachtig! zal het dan toch een jongentje worden.. mn vriend zegt.. ik maak alleen maar meiden haha!
Ik zei vanaf het begin dat ik een meisje zou krijgen terwijl iedereen dacht dat we een jongen zouden krijgen. mijn gevoel is toch goed wand we krijgen een meisje.
We denken allebei dat het een jongetje wordt. Ik ben echt zoooo benieuwd... We hebben over een week een pretecho, misschien dat we het dan al zien...
wij denken ook allebei dat het een jongentje wordt. Neig ook onbewust heel erg naar jongenskleren en jongensnamen enzo... maar het blijft een verrassing tot het eind! heb ook altijd gedacht dat ik als eerste kind een jongentje zou krijgen... dus... ben benieuwd!
Leuk mamasuusje! Een meid en een jochie wat wil je nog meer! Ik denk een jongen en mijn man denkt een meisje!
Ik wilde graag een meisje, maar mijn gevoel zei bij de eerste een jongen. En het was een jongen. Nu heb ik het gevoel dat het een meisje word, dus afwachten of mijn gevoel nu weer juist is.
Ik zelf denk dat het een meisje wordt me mannetje een jongen...omdat zijn opa en vader alleen maar mannen op de wereld hebben gezet haha. Over 19 dagen weten we het! Spannend
mijn gevoel zei al vanaf het begin van mijn zwangerschap heel sterk dat ik een meisje zou krijgen en zelfs mijn beste vriendinnen en collega's dachten het ook. En we krijgen ook inderdaad een MEISJE! Ben benieuwd of jullie gevoel ook goed is..
Bij de eerste steeds gedacht een ventje, en ja hoor. Ook onbewust hier wel voor aan het shoppen geweest En nu, kweet t nog niet. Als ik denk hoe mega-beroerd en supermoe ik me nu voel, in tegenstelling tot de 1e keer.. Zal wel een meid zijn dan.
Eerste keer dacht ik echt een jongen en het is een meisje. Nu denk ik een meisje, maar het zal me dus niets verbazen als het een jongen is !
Bij de eerste had ik heel duidelijk het gevoel dat het een jongen was en daar had ik gelijk in. Nu zegt mijn gevoel telkens dat het een meisje is...we zullen het volgende week tijdens de 20 weken echo weten als het goed is! Liefs, misspuma
Ik heb de hele zwangerschap het gevoel gehad dat het een jongen word en het word idd ook een Jongen .. mijn familie dacht juist dat het een meisje werd haha
mijn gevoel zegt een meid, maar wil het bij de bavalling pas weten dus zal nog heel lang moeten wachten
mijn gevoel zegt een jongen maar daarintegen hoe harder ik denk dat het een jongen is.. hoe eerder ik het gevoel heb dat het een meisje is... bij isa dachten we ALTIJD de hele zwangershap dat het een jongen zou zijn.. dus alleen jongens kleren jongens namen etc etc... tot op een gegeven moment... 'en wat als het nu toch een meisje is?' ... 2 weken voor de bevalling! hahaha
ik hoor in me omgeving allemaal verschillende bakerspraatjes. veel rugpijn= jongetje veel misselijk= meisje nou heb ik het beide persoonlijk dacht ik eerst een meisje, nu twijfel ik we denken nu allebei meer dat het een jongentje word moet helaas nog laaaaaaaang wachten nou ja, spannend toch?
Was er gelijk van overtuigd dat het een jongentje was.Had er zelfs over gedroomd!En het klopt nog ook haha.