Wat zegt je gevoel...jongen of meisje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjanienu1, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mijn gevoel zegt een meisje

Dit ook omdat:

mijn opa is een paar jaar geleden overleden. Nu heb ik een tijdje terug toen ik net zwanger was een droom gehad waarin de naam Merel kwam. (naam voor een meisje) en toen zag ik mijn opa heel duidelijk ook in de droom. Ik werd wakker en was heel blij. Mijn opa was helemaal gek van vogels en ging vaak het veld in om vogelgeluiden op te nemen. En Merel is een vogel (goh dat weten jullie vast ook wel hahaha). Ik vroeg mijn moeder of mijn opa iets aparts had met een bepaalde vogel (expres niet gezegd dat het om een Merel ging) en wat denk je, mijn opa heeft voor dat hij in het ziekenhuis kwam en overleed een tijd voor een merel gezorgd. Dat wist ik niet.
    Voor mij is dit een teken. Sommige mensen zullen dit onzin vinden, maar ik vind dit prachtig.

Vandaar dat ik en mijn moeder denken dat het een meisje word. Mijn man durft geen uitspraak erover te doen. die wacht af tot we het op de echo kunnen zien. ik kan ook niet wachten om te kijken wat het gaat worden.

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Mooi verhaal!
    Ik geloof daar ook wel in en hoop van harte dat het klopt :)

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

3. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    bij mijn eerste 2 zat mijn gevoel goed en waren het 2 meiden .

Nu zegt mijn gevoel ook een meid
    maar mijn partner zegt een jongen .

maakt me helemaal niets uit als het maar gezond is daar draait het
    Want weten we wat het wordt weten we ook wat het ander kindje zou zijn geweest omdat het eeneige tweeling is
    ik hoop donderdag wat te weten

4. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Mooi hoor Ellen.

Ik zou het echt niet weten wat het word.
    Ben wel heel erg benieuwd. Pas kwam ineens in me op en droomde ik dat het er 2 waren, een tweeling dus en dat ik het daarom niet weet.
    Ach ik wacht gewoon af. Misschien heb ik over een paar weken wel een duidelijk gevoel.
    We hebben al wel een jongensnaam, maar geen meisjesnaam. Dus wie weet.

5. daantje27

daantje27 Actief lid

19 mei 2008
    182
    0
    0
    Ik denk zelf een jongen en mijn vriend denkt een meisje :D

6. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Vanaf het moment dat ik de zwangerschaptest in handen had ben ik ervan overtuigd dat het een jongen wordt. M'n moeder en zussen denken het ook.
    Hopelijk zien we het volgende week bij de 20wkn echo!

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ghehe... m'n collega zag vandaag m'n echo-foto's en ze zei: 'oh, duidelijk... een jongen'

Niet als in dat ze het echt al kon zien, ze maakte een grapje. Maar ze had er wel een jongens-gevoel bij :( Ben heel benieuwd. :)

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik zeg een jongen en dat komt mede omdat alletwee de zwangere vriendinnen een meisje krijgen.
    Heb er verder nog geen gevoel bij maar ik wacht eerst tot de 9 weken echo voordat ik ga genieten en ga denken wat het word.

9. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

mijn gevoel zegt een meisje,
    ben benieuwd!\

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mijn gevoel heeft vanaf het allereerste begin gezegd dat het een meid is.
    Maar afgelopen week heb ik juist gedroomd dat het een ventje is.

Dus ik weet het echt niet meer! Maar was tot vorige week overtuigd dat het een meid zou zijn, nu zeg ik toch een meid, maar met aarzeling :D ;)!

11. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi,

Mijn gevoel zegt dat we weer een meisje krijgen, mijn vriend denkt dat ook. Maar misschien komt dat ook wel omdat we al een meid hebben. Het maakt ons echt niks uit, vind het allebei superleuk!

Gr, Manon

12. sinada

sinada Niet meer actief

Ik dacht een meid en het is een meid

13. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik heb het gevoel dat het een jongentje zal worden,maarja wie zegt dat ik het juist heb, we zullen het maar pas weten over een grote 10 weken. We zullen wel zien.

14. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    ik denk al van af het begin een jongen en mijn vriendt een meisje. woensdag weten we het als goedt is dan hebben we onse pret echo dus ben benieuwdt :D

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik dacht al vrij snel dat we een jongetje zouden krijgen. En dat klopt ook :)

16. Kimmie27

Kimmie27 Lid

24 jul 2008
    79
    0
    0
    Mijn moeder dacht meteen een meisje, mijn 2 tantes en nichtje zeiden meteen; ooh dus ik krijg een nichtje erbij!
    Zelf dacht ik in het begin ook een meisje, we hebben ook meerdere meisjesnamen en maar 2 jongensnamen. Mijn vriend weet het niet zegt ie.

Ik weet het niet meer, eergisteren waren we eten bij vrienden en toen zei die vriendin van ons; het wordt een jongetje!
    Dus tja, afwachten maar hoor. Ik ben wel beniewd, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik het wil weten vantevoren, mijn vriend wil het wel weten.

Maar het maakt mij niet uit hoor, als het maar gezond is, lief is het toch wel!

17. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik denk een meid! al vanaf het begin.... hopelijk kan ik hier snel berichten of ik gelijk heb

18. jobijntje

jobijntje Actief lid

22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn vriend denkt een meisje, ik denk een jongetje.
    Pfff....moet nog heel lang wachten voordat ik het weet.

Spannend!

19. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    vandaag de 20 weken echo gehad.
    kleintje was eigenwijs en hield de beentjes bij elkaar maar toch kunnen spieken en het is een jongetje

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij denken allebei meisje en bijna iedereen in mn omgeving zegt ook meisje, op 2 mensen na die denken jongetje...nog heeel eventjes wachten en we weten het!
    Geloven jullie trouwens erin dat hoe je buik groeit dat het dan jongetje of meisje is. Dus als je buik naar voren is bijv meisje en als je buike breder is jongentje?

Deel Deze Pagina