Wat zegt je gevoel...jongen of meisje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjanienu1, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    @ Aaliyah86 ik denk het niet de vorige zwangerschap (meisje) droeg ik naar voren en nu weer en dit is een jongen.
    mijn baarmoeder is lang en smal. ik weet eigenlijk niet of dat veranderd.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik geloof er ook niet in hoor hahah. Maar goed ik vroeg het me af collega op mn werk zegt nl de hele tijd ja hoor het wordt een meisje je buik is zo rond en naar voren en je krijgt al vetjes op je heupen.... :(

3. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    wij dachten allebij een jongen en het is ook zo!

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik heb gedroomd over een meisje (of althans, dat ik een dochter had) en ik heb last gehad van oud bloedverlies en het lijkt me nou echt iets voor een meisje om haar moeder zo de stuipen op het lijf te jagen! :)

Grapje hoor, dat laatste. Mijn zusje ging ook direct uit van een nichtje voor haar en eerlijk gezegd zou ik heel graag een meisje krijgen. Zelf ook altijd in dochters gedacht, zeg maar. Gek is dat...

Dat gezegd hebbende is natuurlijk elk kindje dat door mij en mijn man gemaakt is, hartstikke welkom, ook een jongetje! Maar ik zal eeeeeventjes schrikken denk ik alhoewel ik er ook wel rekening mee hou.

Snappen jullie het nog? Hahaha!

5. Mommy24

Mommy24 Lid

30 nov 2008
    56
    0
    0
    Flevoland
    Nou dames, mijn gevoel klopte!

6. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Mijn voorgevoel was een jongen en mijn man wou ook graag een zoontje.
    Mijn gevoel was juist, want hier loopt nu een zalig kereltje rond.

7. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik heb altijd gedacht dat ik als eerste een meisje zou krijgen, mijn omgeving dacht dat dat ook. Mijn moeder ook. Een medium waarbij ik cursussen volg, was ook overtuigd van een meisje.
    En het is een....jongen! Iedereen was verbaast.. Al verbaast het me echt niks als het toch stiekem een meisje blijkt te zijn.

8. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik dacht vanaf het begin een meidje,me vriend ene jongen
    ik had gelijk,het is ene meisje
    bij me jongens zat me voorgevoel ook goed ;)

9. Dovaca

Dovaca Lid

10 okt 2008
    86
    0
    0
    Heel bizar.. aan het begin van mijn zwangerschap dachten mijn vriend en ik dat het een meisje werd. Gisteren had ik mijn 12 weken echo en sindsdien krijg ik het gevoel dat het een jongetje wordt.

Raar eigenlijk, want het geslacht is met die echo helemaal niet te zien, het is gewoon een gevoel dat ik heb...
    misschien zit ik er naast..?

Overigens zijn de families ook in 2 kampen verdeeld. Mijn schoonfamilie denkt een jongen, mijn ouders denken een meisje..

..ach ja... al dat gegis... nog een week of 8 geduld hebben, dan weten we het.. ;)

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    tot twee keer toe wist ik zeker dat het een jongetje zou zijn. net als mijn man, mijn moeder, tante en schoonzussen. alleen mijn vriendinnetje verwachtte een meisje, maar we weten allemaal dat zij er altijd gegarandeerd 100% naast zit.

en het zijn dus ook 2 knullen ;)

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Mijn gevoel zegt een meisje..Mijn vriend zegt het wordt een jongen..We zullen zien..;)
    nog 5 weken te gaan..Hopen dat die weken snel voorbij zijn kan niet wachten om te weten wat het wordt..:D

12. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Wij denken een meisje!

13. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Ik denk hier weer een jongetje, maar zal het ook pas zeker weten na de bevalling, want zowel mijn vriend als ik willen het geslacht nog niet weten :)

14. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wij denken allebei een meisje.. t was een licht voorgevoel. En tel daar alle bakerpraatjes bij op (waar ik normaal totaal niet in geloof) maar ben best overtuigd, maar over 6 dagen zullen we het weten hopelijk.

15. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    mijn gevoel zij
    een jongen en met de 14 week echo bij de gyn zij hij ohh het word een meisje en afgelopen woensdag de medische 20 week echo gehad en overduidelijk een jongen !
    heel leuk !

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn gevoel zegt een jongetje, nog 2,5 week en dan weten we het zeker! :D

17. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Ik dacht dat ik 'n jongetje zou krijgen maar het is 'n meisje :D

18. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Mijn gevoel zei bij al mijn 3 zwangerschappen een meisje...En bij de eerste 2 klopte wel. Maar nu liet mijn gevoel mij in de steek, we krijgen een jongen..Dolbij natuurlijk, maar moest wel aan het idee wennen he! Manlief wist vanaf het begin al dat we een jongetje krijgen... We zien wel...over 15 weken...

Liefs Jeanney

19. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Gevoel zei jongetje...en het wordt ook een jongetje! :D

20. mamadelight

9 dec 2008
    52
    0
    0
    ik denk aan de ene kant jongen en andere kan meisje. bij mijn dochter bijv. voelde ik me zoooo beroerd. en bij me zoontje juist weer goed. en aangezien ik me nu ook best goed voel denk ik dus een jongen maar ja aan de buik te zien weer meisje. weet het echt niet! hahahaha

Deel Deze Pagina