@ Aaliyah86 ik denk het niet de vorige zwangerschap (meisje) droeg ik naar voren en nu weer en dit is een jongen. mijn baarmoeder is lang en smal. ik weet eigenlijk niet of dat veranderd.
Ja ik geloof er ook niet in hoor hahah. Maar goed ik vroeg het me af collega op mn werk zegt nl de hele tijd ja hoor het wordt een meisje je buik is zo rond en naar voren en je krijgt al vetjes op je heupen....
Ik heb gedroomd over een meisje (of althans, dat ik een dochter had) en ik heb last gehad van oud bloedverlies en het lijkt me nou echt iets voor een meisje om haar moeder zo de stuipen op het lijf te jagen! Grapje hoor, dat laatste. Mijn zusje ging ook direct uit van een nichtje voor haar en eerlijk gezegd zou ik heel graag een meisje krijgen. Zelf ook altijd in dochters gedacht, zeg maar. Gek is dat... Dat gezegd hebbende is natuurlijk elk kindje dat door mij en mijn man gemaakt is, hartstikke welkom, ook een jongetje! Maar ik zal eeeeeventjes schrikken denk ik alhoewel ik er ook wel rekening mee hou. Snappen jullie het nog? Hahaha!
Mijn voorgevoel was een jongen en mijn man wou ook graag een zoontje. Mijn gevoel was juist, want hier loopt nu een zalig kereltje rond.
Ik heb altijd gedacht dat ik als eerste een meisje zou krijgen, mijn omgeving dacht dat dat ook. Mijn moeder ook. Een medium waarbij ik cursussen volg, was ook overtuigd van een meisje. En het is een....jongen! Iedereen was verbaast.. Al verbaast het me echt niks als het toch stiekem een meisje blijkt te zijn.
ik dacht vanaf het begin een meidje,me vriend ene jongen ik had gelijk,het is ene meisje bij me jongens zat me voorgevoel ook goed
Heel bizar.. aan het begin van mijn zwangerschap dachten mijn vriend en ik dat het een meisje werd. Gisteren had ik mijn 12 weken echo en sindsdien krijg ik het gevoel dat het een jongetje wordt. Raar eigenlijk, want het geslacht is met die echo helemaal niet te zien, het is gewoon een gevoel dat ik heb... misschien zit ik er naast..? Overigens zijn de families ook in 2 kampen verdeeld. Mijn schoonfamilie denkt een jongen, mijn ouders denken een meisje.. ..ach ja... al dat gegis... nog een week of 8 geduld hebben, dan weten we het..
tot twee keer toe wist ik zeker dat het een jongetje zou zijn. net als mijn man, mijn moeder, tante en schoonzussen. alleen mijn vriendinnetje verwachtte een meisje, maar we weten allemaal dat zij er altijd gegarandeerd 100% naast zit. en het zijn dus ook 2 knullen
Mijn gevoel zegt een meisje..Mijn vriend zegt het wordt een jongen..We zullen zien.. nog 5 weken te gaan..Hopen dat die weken snel voorbij zijn kan niet wachten om te weten wat het wordt..
Ik denk hier weer een jongetje, maar zal het ook pas zeker weten na de bevalling, want zowel mijn vriend als ik willen het geslacht nog niet weten
wij denken allebei een meisje.. t was een licht voorgevoel. En tel daar alle bakerpraatjes bij op (waar ik normaal totaal niet in geloof) maar ben best overtuigd, maar over 6 dagen zullen we het weten hopelijk.
mijn gevoel zij een jongen en met de 14 week echo bij de gyn zij hij ohh het word een meisje en afgelopen woensdag de medische 20 week echo gehad en overduidelijk een jongen ! heel leuk !
Mijn gevoel zei bij al mijn 3 zwangerschappen een meisje...En bij de eerste 2 klopte wel. Maar nu liet mijn gevoel mij in de steek, we krijgen een jongen..Dolbij natuurlijk, maar moest wel aan het idee wennen he! Manlief wist vanaf het begin al dat we een jongetje krijgen... We zien wel...over 15 weken... Liefs Jeanney
ik denk aan de ene kant jongen en andere kan meisje. bij mijn dochter bijv. voelde ik me zoooo beroerd. en bij me zoontje juist weer goed. en aangezien ik me nu ook best goed voel denk ik dus een jongen maar ja aan de buik te zien weer meisje. weet het echt niet! hahahaha