hoi hoi ons zoontje loopt nu nog op slofjes maar zo zachtjes aan toch maar eens kijken voor echte schoenen. maarja welke? er zijn er zoveel. hebben jullie voorkeuren ik zie shoesme, elefanten, dokter visser dat de schoen een flexibele zool moet hebben dat wist ik maar al die merken tjee waar begin ik
Als je naar een goede schoenenwinkel gaat, dan kan je er haast van op aan dat alle schoentjes van goede kwaliteit zijn. De elefanten zijn idd ook goed, maar voor kindjes die net lopen, zijn de zolen volgens mij niet soepel genoeg. Ze hebben daar speciale oefenloopschoentjes voor. Die zool kan je zowat dubbel vouwen.
Shoesme schoentjes zijn hier momenteel favoriet. De zolen kun je idd volledig dubbelvouwen (alle kanten op). Ik vind ze super en mijn zoontje loopt er heerlijk op. We hebben ze gekocht toen hij ongeveer 2-3 weken liep, omdat ik hem buiten vaak aan de hand lopend meenam. Toen werden slofjes te koud en ze sleten te snel. Die shoesme-schoentjes zijn ook echt bedoeld voor beginnende lopers, dus een prima overgang van slofjes naar schoentjes!
laat je idd gewoon voorlichten in een goede (kinder)schoenenwinkel! Dan vertellen zij je wat nodig is! Leuk momentje hoor, die eerste echte schoentjes!
Ga eens naar House of Shoes. Hele fijne, soepele schoentjes in een serie die allemaal 39,95 kosten, dus niet te duur én echt goede schoentjes. Julia loopt er nu al bijna 4 maanden op en ze zien er nog super goed uit (geen slijtage of stuk ofzo, terwijl ze ook nog wel eens kruipt of valt). Ik ben vooral naar een goede schoenenwinkel gegaan voor het advies. Ze hebben me daar heel goed geholpen en laatst vroeg ik of ze nog niet te klein waren, en toen zeiden ze van niet! Dus niet eens schoenen aan proberen te praten, maar gewoon eerlijk en echt goede schoentjes (vanaf maat 19).
Tim heeft hush puppies van dolcis. Inderdaad kijken naar een soepele zool zodat het voetje goed kan afrollen.