Klein houten loopfietsje 2 wielen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissX28, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hallo meiden,

Een vraagje: ik ben op zoek naar een (liefst houten) loopfietsje met twee wielen, waar onze knul op zeer korte termijn op zou passen, dus vanaf 1,5 jaar. Zo'n stoere met luchtbanden, dus niet zo'n koetjesgeval ofzo.. Snappen jullie wat ik bedoel?

Iemand enig idee waar ik die kan vinden, voor niet meer dan €50,-?? Tweedehands mag ook.

Tips zijn heeeeel erg welkom. Alvast bedankt!

Groetjes, MissX

2. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
    Mijn dochtertje krijgt over enkele weken voor haar 2e verjaardag
    PUKY Loopfiets
    deze loopfiets, maar dan in het blauw..
    Het is de enige waar ze op past (van de "niet houten" modellen).
    Ze is normaal van maat, maar past echt op geen ander model. Dus check dat zeer goed van te voren. Deze kost trouwens 59 euro.
    Ik zou, als ik jou was, dan inderdaad 9 euro extra uitgeven.

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ dt50: Onze zoon wordt al 3 maar is erg klein van stuk (90 cm) en loopt motorisch wat achter. Ik wil ook een loopfiets voor hem kopen en die puky lijkt me wel wat! Bij het kopje 'dimensions' zie ik staan dat de zadelhoogte 29 cm is. Ik vraag me af of dit de hoogste of de laagste stand is? Weet jij dat? Want als het de hoogste stand is, is ie al snel te klein, maar als het de laagste stand is, is het nog wel de moiete waard om te kopen denk ik... (?)

4. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
    Dat is de laagste stand. Ik dacht dat hij 8-9 cm omhoog kan.
    Er zijn trouwens 3 verschillende maten loopfietsjes.
    Die wat wij gekocht hebben heeft in tegenstelling tot de grotere maten geen standaard en geen handrem. Maar daardoor is hij wat lichter.

Om in eerste instantie de maat te bepalen heb ik de binnenbeen lengte gemeten. Dat is bij mijn dochter zo'n 30 cm, fiets van 29 cm zithoogte past net. Als ik jou was zou ik vooral naar de zithoogte kijken. Het gewicht scheelt zeer weinig (en de standaard en de handrem gebruikt een kind toch nooit, lijkt mij).

Deel Deze Pagina