Wat zegt jouw gevoel over je zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kletskoek, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik riep vanaf de terugplaatsing dat het goed zat en dat het een jongetje zou zijn. Pas na de 12 weken begon ik na te denken dat het ook een meisje kon zijn. Het bleek duidelijk een jongen dus mijn eerste gevoel was juist.
    Qua datum denk ik 30 maart of op 4 april. We gaan het zien.

2. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik had vanaf het begin het sterke gevoel dat onze Babes een meisje is, maar nu hebben we bij de nekplooimeting op 12+0 een nub die tamelijk duidelijk een jongetjesnub lijkt...maar mijn gevoel houdt nog steeds vast aan de 25% dat de nub niet klopt;) (ik zou met een jongen net zo blij zijn als met een meisje:D)

Daarnaast had ik, doemdenker van de bovenste plank, vanaf het begin het gevoel "dit zit wel goed, de zwangerschap gaat goed verlopen", wat voor mij heel bijzonder was doordat ik normaal overal alle soorten en maten beren op de weg zie die er zijn. En tot nu toe gaat het heel erg goed met ons kindje.

Mijn uitgerekende datum is 22 mei. Mijn gevoel zegt 19 mei (39+4) of 28 mei (40+6). Maar ik ben eerder geneigd om die laatste datum aan te houden, aangezien de 19e de verjaardag is van een overleden vriend van me en die datum dus misschien meer een soort wens is dan een echt gevoel...

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Bij mijn miskraam vorig jaar voelde ik vanaf dag 1 dat het niet goed zat... helaas klopte dit.

Bij deze zwangerschap wist ik zeker dat het een meid werd, hele andere zwangerschap!, en dit is dus ook zo.
    Verder heb ik constant de datum 28 december in m'n hoofd, dat wordt dus nog even afwachten!

4. Nanne88

Nanne88 Actief lid

24 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had echt het gevoel dat het een meisje werd en dat is het ook!
    Maar door de vraag wanneer ik dan zou bevallen valt mij wel iets op.. Onze dochter vernoemen wij naar m'n vriend z'n oma en mijn oma. ( waar we beiden een hechte band mee hadden) Elly Elizabeth.
    Nu ben ik 14/4 uitgerekend.. En is de oma van mijn vriend gestorven op 18/4. Maar mijn oma 28/3 overleden maar 2/4 gecremeerd. Toch wel vreemd eigenlijk.

5. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik denk dat ik een jongen krijg en dat ik 28 of 29 mei thuis ga bevallen

Deel Deze Pagina