Wat zegt jullie gevoel? en was het ook zo!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jamy, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Ik had geen gevoel bij of het een jongen of meisje zou worden.
    Maar toen we het eenmaal wisten was ik eigenlijk ook niet verbaasd. Had meteen het gevoel dat het klopte.

2. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik geloof heilig dat we nu een meisje krijgen. Moeten nog even afwachten tot 10 januari ;)

Ik heb wel al meisjeskleding gekocht 8-[

3. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Mijn gevoel zei iets anders als wat het nu wordt. Maar ben er wel blij mee hoor .

4. Sahara

Sahara Niet meer actief

bij mij eerste had ik ook zo'n sterk gevoel dat het een jongentje werd dat mijn zus nog zei ga er nou niet te veel van uit want zometeen wordt je teleurgesteld(achteraf gezien kan een moeder niet teleur gesteld zijn met een kindje in je handen) maar het werd ook een jongen dus ik had daar gelijk in maar nu zou ik het niet weten wat het zou worden misschien een meisje maar dat zou ik alleen denken omdat dit zo'n andere zwangerschap is!?

Hebben jullie dat ook compleet verschillende zwangerschappen en zegt dat wat over het geslacht?

liefs

5. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Bij allebei me kids had ik gelijk nu denk ik dat het een jongentje word :) .
    Maar aangezien ik van allebei 1 heb maakt het mij niet zoveel uit als het maar gezond is alhoewel ik wel steeds denk dat het een jongen word

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij dachten beide dat we een jongen zouden krijgen....VOILA :-D

7. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Bij de 1e had ik het gevoel een meisje, maar wqas een jongen, nu had ik weer het gevoel een meisje, maar juist omdat ik dat gevoel had ben ik er vanuit gegaan dat het een jongen is, en inderdaad, op de pretecho was een duidelijk 'potlood' te zien. :)

Dus beide keren mijn gevoel mis.

8. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb vanaf het begin gezegd dat ik een meisje zou krijgen en me vriend was ervan overtuigd dat we een jongen kregen omdat ik dat een keer gedroomd had... uiteindelijk heb ik toch gelijk het word een meisje :D

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

@Vlinder78

ja leuk is hij he zooo vrolijk heb ik van mijn schoonzus gekregen zoo lief

@djannah

nou ik zal je heel eerlijk zeggen van de 4 meiden die ik heb gedragen heb ik 4 verschillende buiken gehad en bij de een had ik wel kwaaltjes bij de ander weer niet bij de een luste ik iets niet terwijl ik er bij een ander gek op was dus bakerpraatjes gaan bij mij echt niet meer op ook nu weer niet ze zeggen dat je tijdens de zwangerschap van een jongen er mooier uitziet nou mooi niet heb voor het eerst van mijn leven jeugdpuistjes mijn billen groeien met me buik mee en ook op me heupen heb ik al de nodige laagjes zitten dit keer me haar is dof en niet in model te brengen hahahaha

groetjes nathalie ;)

10. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik zei ook een meisje en dat werd het ook ;)

Nu ik zwanger ben van de 2de denk ik een jongen, maar meer omdat het bij mijn zussen ook zo was 5x eerst een meid en toen allemaal een jongen dus zou wel leuk zijn als ik die traditie in ere houdt :D

11. Princess

Princess Actief lid

Mijn voorgevoel klopte niet...

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik had bij mijn dochter nu alweer 6 en half jaar dat ik in de eerste weken er helemaal niet aan dacht dat het ook een jongen kon zijn... Het was gewoon een meisje en ze zou Amber heten... Punt uit...
    Tot ik met 13 weken bij de echoscopist lag en het me te binnen schoot dat ik ook een jongen kon krijgen natuurlijk hahahaha
    Dus ik vragen of ie het kon zien en dat ik het dan wou weten... Ik mocht hem er niet op vastpinnen, maar hij dacht een meisje te zien!
    We hadden dus allebei gelijk... Mijn heeeel erg sterke voorgevoel hahaha en de echoscopist...!

13. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Bij de eerste wist ik het niet tot een week of 5 voor het eind, toen voelde ik gewoon dat het een meid werd.

Nu ik weer zwanger ben heb ik in het begin even gewtijfeld, maar al snel was ik overtuigd dat het dit keer een jongen zal zijn, en ik heb gelijk!

Ik heb wel 2 heeeeeeeeeeeeeeel verschillende zwangerschappen, dus bij mij klopt dat bekerpraatje precies!

14. dandy

dandy Lid

4 aug 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hoi, toen ik net zwanger was had ik al een voorgevoel dat het een meisje zou worden.
    Ook mijn zoontje van net 2jaar heeft het iedere keer over buik zusje he?
    Vanmorgen de 20 weken echo gehad en het wordt een meisje.

groetjes

15. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    We hebben al twee zoons en dat 'wist' ik eigenlijk al wel zeker van te voren. Nu 'weet' ik het ook weer zeker, het wordt weer een jongen. :) Tenminste... ik zou me echt beroerd schrikken als het wel een meisje zou zijn, maar dat kan ik me echt absoluut niet voorstellen. :confused:

16. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik heb al vannaf t begin t gevoel n jongen.
    veel mensen zeggen ook tegen me"oh t wordt n jongen,ik weet t zeker"
    maar ik heb gewoon zo'n gevoel.ik weet niet....
    des te leuker wij t vinden als t n meid wordt.totaal anders als je denkt.
    maar....als t maar gezond is!(en niet met kerst komt :oops: :) )

Deel Deze Pagina