Goeieavond allemaal, Jullie kunnen aan het tijdstip zien dat het al laat is, en heb het in mn kop gekregen te gaan poetsen! Heb alles boven al gehad en nu beneden bezig, nesteldrang dus... Maar wat zegt dat nou echt, komt de baby dan echt zo snel al? Van mij mag ie hihi kan niet meer wachten!!! Wie heeft er nog meer zo'n last van?
Wat het zegt? Dat je iig een glimmend huisje hebt als de kleine geboren word Het zegt echt helemaal geen ene bal. Met de vorige vanaf week 30 of zo nesteldwang. Kleine is er toch echt pas met 42 weken met grof geweld uitgesleurd.... En nu vanaf week 32 nesteldwang. Het zit er nog steeds in en ik verwacht ook niet dar deze er 1 dezer dagen zelf uit gaat komen
Bij mij begon het vorige week al. Lekker poetsen en boenen en alle meubels van hun plek. Volgens mij zegt het niets over wanneer de baby komt; ik wil het gewoon allemaal gedaan hebben voordat het gillend heet wordt buiten en ik zo bol ben dat ik het niet meer kan.
Het zegt dat je niet wil dat als een ander (kraamzorg) straks je huishouden doet je niet wilt dat ze ineens stof van een jaar vinden op plekken waar je normaal slecht bijkomt of perongeluk niet aan denkt om schoon te maken normaal. Iedereen heeft wel kleine plekjes die onbedoeld / ongemerkt alleen met de grote schoonmaak aan bod komen.
ik heb (nog) geen echte nesteldrang, bij de eerste nooit gehad. ben sowieso geen poetser. Mijn moeder had het wel dus heeft het hele huis voor me gesopt bij de eerst en begin augustus komt ze weer om de boel even helemaal door te nemen voor de tweede komt. al moet ik zeggen dat manlief hier nu ook veel doet en ik mag toe kijken.... mijn beetje nesteldrang uit zich in kleertjes wassen en wat leuks naaien voor de kleine.
Haha hou op schei uit. Heb er ook zo'n last van kon echt niet stil zitten gisteren en daarnet weer een keukenla helemaal opgeruimd en gepoetst waaaaah!! en ga zo maar door P.S. in de 2e trimester ook nog zo'n periode gehad.
Nesteldrang is het beste wat me heeft kunnen overkomen haha. Was nooit zo'n poetser en opruimen deed ik ook niet. Nu is het huisje altijd netjes en opgeruimd. Zelfs alle laatjes en keukenkastjes. Kwam vrijdagnacht thuis van een bruiloft om half 2 heb ik nog ff het huis opgeruimd en de was weggevouwen. Om 3 uur pas naar bed gegaan. Hoezo nesteldrang ??
Nesteldrang zegt idd niet veel, alleen dat je wil dat je huis lekker schoon is voordat de kleine en de kraamzorg komt... Hier ontzettend last van nesteldrang maar door verplichte bedrust mag ik niet veel doen (alleen dingen die ik op bed of op de bank kan doen), maar ik moet zeggen dat ik, als ik dan toch een flesje drinken ga vullen of eten ga pakken voor mezelf in de keuken, ik wel meteen wat rommel opruim als ik die onderweg toch weg kan leggen/gooien. Echt schoonmaken doe ik dus weer niet, dus het is hier behoorlijk rommeliger dan ik graag zou zien
Nestaldrang? Wat is dat? Volgens mij ben ik 1 van de weinige die het niet heeft.. Ik ben altijd al wel een persoon die opgeruimd leeft maar nu ik zwanger ben is het niet extra netjes of veel schoner hoor.. Nee ik heb nu wel wat beters te doen dan schoonmaken.
Haha nou ik heb altijd wel erge poets neigingen maar nu moet alles gedaan worden hih Zelfs de auto's en de hond meten schoon ze hebben het allemaal zwaar hier hihi maar ruikt wel fris
Ik heb al nestrang sinds 20 weken !!! Zo niet leuk me 2 kleine kids en bi . Maar het is wel spik en span en alles krijgt continueen nieuw plekje waardoor ik meer plaats creeer , het zegt niks , heb het vorige keren rond de 25 neteldrang en bevalleb met 39+4 en 38+3
Het begint bij mij nu te komen. Maar het is meer dat ik me t/o de kraamhulp niet wil schamen dat mijn huis een zooitje is. Vandaag toevallig een vlaag van opruim en schoonmaak woede, maar het valt me eigenlijk wel vies tegen niet om de warmte, maar ik ben nu in 2,5 uur tijd nog niet op de helft van wat ik normaal gesproken doe. Normaal gesproken ben ik nu klaar met de benedenverdieping en boven ook z.g.a....nu niet. Maar goed, mijn man mag vanavond ook nog wat doen.
Heb het niet echt gehad.... wel een tijdje nadat de kleine geboren was dat we veel beter poetsten. Maar dat is nu door de moeheid met de 2e zwangerschap alweer over, haha! Het zegt alleen dat je zwanger bent... maar dat wist je al lang natuurlijk!
Miin huis was lang niet aan kant...werd onverwachts opgenomen met 36.4 weken, pre eclampsie. Uk kwam met 37.1 Gelukkig wel allerlei boodschappen gedaan..,koffie,thee,muisjes,cake,slagroom,limonade, brood en vlees in de vriezer.... Hoefden alleen verse dingen te halen.
Als nesteldrang iets zou moeten zeggen over een bevalling die eraan komt, dan zou ik nu twee kinderen van 3 en 5 jaar oud in mijn buik moeten hebben... Heb nog nooit ook maar een spoortje nesteldrang bij mezelf ontdekt
Woehaha, ik was gisteren nog aan het tetteren naar manlief dat de auto's echt bagger er uit zien en dat hij toch echt niet moest denken dat mijn baby daar in kwam hahaha... hij kwam niet meer bij! Conclusie, hij gaf mij vandaag een poetslap en zei; SUCCES! De auto heb ik niet gedaan, maar wel de hele keuken vandaag... De auto's doet hij alsnog in loop van deze week maar het zegt echt helemaal niets.. enkel dat je alles schoon wilt hebben voor je kleintje..althans dat is wat ik denk.
Ik heb de keuken gedaan vanaf vanmorgen 10 uur ongeveer tot uhmmm een half uur terug... heb nog nooit zo vaak op mijn kont gezeten tijdens het poetsen..het bukken is al helemaal een drama... maar goed... ik heb mijn dag weer gevuld, en de keuken is brandschoon