Wat nu?en hoe verder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shar079, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    #1 Shar079, 15 jul 2013
    Laatst bewerkt: 15 jul 2013
    Hallo dames,

ik ben Ashley en weet sinds vorig week dat ik zwanger ben. Dit is mijn eerste zwangerschap, en weet eigenlijk niks over de gang van zaken met baby's.

ik heb echter zulke vragen waar ik mee loop, misschien weten jullie daarop een antwoord.

1. Zoals de banner aangeeft, 5weken zwanger, maar officieel ben ik 3weken denk ik ,hoe kan dit? lees overal dat je 2weken erbij doet?

2.Wanneer naar de huisarts?

3.Wanneer familie/vrienden vertellen?

4.Wanneer voorbereiden (kleding,kamer ect)

5.Gaan 2katten en een baby wel samen?

6.Wat is belangrijk om te weten/ eten en of doen.

7.Wanneer vertellen op werk?

8.Hoe moet ik met een kleintje omgaan> luiers in bad doen ect...

ik weet het zijn veel vragen, maar zo heb ik veel meer, maar ik wil jullie daar niet mee lastig vallen. Maar hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

:) Groetjes Ashley

2. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

1. Vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie
    2. Niet nodig, gewoon vk bellen. Die verteld wel over hoe en wat en wanneer.
    3. Wij vertelden het meteen, wanneer jij dat wilt eigenlijk.
    4. Begin wanneer jij die behoefte voelt. Ik kocht eigenlijk al gelijk de eerste spulletjes, de babykamer had ik al met 13 weken, maar zou zorgen dat je het rond de 34 weken zo'n beetje klaar hebt.
    5. Geen idee.
    6.eten: geen rauwe melk producten. Geen wijn, niet te veel cafeine, maar de vk gaat je dat allemaal uitleggen de eerste keer.
    7. Moet je verteld hebben als je laatste 3 maanden van de zwangerschap ingaan, maar handiger im eerder te vertellen ivm planning of als je je een keer echt beroerd voelt door de zwangerschap.