Ik ben wel benieuwd wat jullie doen als gezin op zondag. Ik vind het heerlijk om er uit te zijn maar mijn man is liever thuis. Wij zijn dus vakar thuis dan 'uit'.
Wij wonen vlakbij een mooi plantsoen, daar gaan we vaak wandelen,eendjes brood geven enz. Daarnaast ook wel dat we naar Lauwersoog rijden en daar in de bossen wandelen. Verder als het weer echt tegenzit, blijven we lekker thuis en gaan we met z'n allen een filmpje kijken .
wij gaan vaak ff wandelen, bij het bos, of zee, of gewoon hier in het dorp blokje om en verder... lekker lui in de joggingpakjes in huis klooien en met Jelmar spelen of 's ochtends even te zwemmen, etc... als jelmar straks wat ouder is zullen we 's middags misschien ook wel wat actievere dingen gaan doen
Precies hetzelfde als bij jullie. Meestal heeft mijn vriend zin in een relax dagje maar anders ff naar familie/ vrienden toe of naar het bos.
oh wat saai,ik hou er niet van om de hele dag thuis te zitten niksen . we gaan s'morgens altijd eerst heel uitgebreid eten,daarna rustig in de kleren,en tegen een uur of 1 gaan we erop uit. De ene keer is het wandelen in het bos,de andere keer op familiebezoek,een binnenspeeltuin etc etc. wij zijn doorgaans altijd wel weg groetjes
zondag is de enige dag dat we de gehele dag met z'n drieen er zijn en niks móéten... dus vinden het dan heerlijk om de hele dag te 'cocoonen' binnenshuis ('s winters dan he, zomers lekker tuinhangen!!) lekker praten,knuffelen,eten,drinken en met zoonliefspelen
Dat ligt er een beetje aan. M'n vriend blijft graag ook wel thuis (doordeweeks lange dagen weg) maar af en toe gaan we wel wat leuks doen, vooral met mooi weer. Lekker naar een kinderboerderij en van de zomer bv fietsen en ergens iets eten ofzo. Gisteren waren we wel de hele dag thuis en is ook wel zo lekker. Lekker ontspannen en chips op tafel
Het ene weekend werken we allbei en dan is mijn dochter bij mijn moeder. Als we met z'n drietjes zijn doen we verschillende dingen: Naar mijn oma, naar schoonouders, naar het park, naar de kinderboerderij...
Mijn man is door de week nooit thuis dus het weekend zijn we echt samen. Op zondag doen we meestal niks bijzonders....lekker in joggingpak op de bank. Soms even op familie bezoek of verjaardag en gisteren zijn we even naar het bos geweest. Vaak kook ik op zondag ook uitgebreid.
's Ochtends gaan we een grote wandeling maken in het bos met de hond en daarna gaan we meestal ergens koffie drinken waar de kinderen kunnen spelen in een speelhoek of bijbehorend speeltuintje. Verder maken we het huis vaak schoon op zondagmiddag of werken in de tuin. Verder relaxen we wat. Ach, en andere zondagen gaan we weer op bezoek of krijgen we bezoek, het wisselt een beetje.
eerst naar de kerk, dan vaak even langs mijn moeder. Na het slaapje van isabella even naar t bos, of naar mijn schoonouders. Soms helemaal niks de hele dag, het scheelt wel een beetje.
s'Ochtends meestal lekker rustig aan, gezellig samen ontbijten, lekker lang in pyama rondlopen. Na mn dochter dr slaapje (van 11 tot 1) gaan we altijd op pad, lekker wandelen, stadten, naar overdekte speeltuin, dierentuin. Kan echt niet de hele dag binnen blijven, behalve als het echt heel slecht weer is.
Mijn man is niet altijd in het weekend vrij, omdat hij in de 5 ploegen werkt. Maar als hij vrij is dan gaan we meestal naar het bos of lekker wandelen met de hond, iets leuks doen met de kinderen of langs familie.
's ochtends eerst lekker heerlijk met z'n drieen in bed nog wat kroelen, ontbijten en dan meestal lekker op pad. Visite bij familie of vrienden, naar het bos, of als er ergens winkels open zijn even lekker winkelen. Ik kan er echt niet tegen om een hele zondag thuis te zitten, anders ben ik echt heel de dag lam en lui.
Hier ook verschillend.. Gisteren bijvoorbeeld koekjes gebakken en versierd met louise, gewandeld, de tuin 'winterklaar' gemaakt en verder lekker beetje gehangen en in huis gerommeld.
Ligt eraan, we gaan meestal wel weg. Vorige week zijn we naar het bos geweest om kastanjes te zoeken en hebben we heerlijk gepicknicked. Gisteren zijn we naar het strand in scheveningen geweest en zijn we lekker uitgewaaid. Soms gaan we langs de opa's en oma's. Vaak gaan we naar de dierentuin (abonnement) en anders lekker wandelen in de buurt. We zijn meestal wel bezig
Lekker rustig samen ontbijten, daarna wandelen of fietsen. Lekker eten tussen de middag en na haar slaapje gaan we vaak nog even wandelend of op de fiets bij vrienden of familie langs. Wanneer het heel slecht weer is blijven we vaak thuis of gaan we op visite.
Als gezin doen we niks op zondag want mijn man is altijd voetballen. Met mijn meisje ga ik eigenlijk altijd wel iets doen. Zwemmen, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin, dierentuin, kindrboerderij, strand,bos, familiebezoek, feestje. Alleen heel, heel af en toe (gisteren toevallig, na een feestje zaterdag dat nogal laat was geworden) houden we pyamadag en blijven we thuis
Wij zijn niet van het thuis blijven. Meestal even boodschappen doen en dan familie dagje of naar de speeltuin of iets.