gewoon niks te vinden op marktplaats!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nicoletta, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ik snap er niks van, wij willen heeeeeeel graag een hemeltje van Cottonbaby en dan die witte met die roze ruitjes :D. Evenals zo'n leuke muziekster en allemaal andere spulletjes daarvan. Ik dacht, zoiets kun je vast ook goed op marktplaats ook scoren. Maar tot mijn stomme verbazing staat er vrijwel niets van op marktplaats. Wanneer ik Cottonbaby intik op Marktplaats krijg ik 189 hits en merendeel zijn allemaal nieuwe producten van webshops waarvan ik ook wel weet dat ik ze in de winkel kan kopen.

Bewaard iedereen zijn hemeltje ofzo tot aan het kindje haar 18e ;)? Net als die muziekster en die lakentjes???

2. Trees

Trees Niet meer actief

Nicolleta ik zit hier verbijsterd naar je berichtje te kijken. Wauw je bent zwanger en niet zo klein beetje ook! Kippenvel! Wat heerlijk voor je en van harte *ik heb de afgelopen 26 weken schijnbaar op een andere planeet geleefd, want ik wist het niet*. Alles gaat goed?

Uhm ontopic geen idee, maar moet zeggen dat ik mijn hemeltje wel bewaar. Ik ben denk ik niet heel representatief, want ik kan nergens afscheid van nemen ;)

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nou idd zeg, gefeliciteerd! En een meisje zo te lezen? :D Over hemeltjes weet ik niets, heb er zelf geen en hoef er ook geen een. Misschien hier een oproepje plaatsen?

4. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    :D:D goede he Trees en Vlinder :D:D Ja ik heb echt een buik hoor en gisteren vroegen er twee buren van verder in de straat ineens aan me; " huh, ben jij nou zwanger"?? Ja ik ben zwanger! Zoo geweldig om dat volop te beamen zonder enig voorbehoud!

Dus er zijn mensen die een hemeltje bewaren ;), aha dat geeft al meer duidelijkheid! :p

HEEEEEE Trees, ineens zie ik bij jou ook nieuws!! Wel verdorie meid, ben jij weer zwanger???? Oooo wat spannend! Heb je weer een topic?

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Misschien gewoon zoeken op hemeltje en niet op cottonbaby? Misschien dat niet iedereen het merk noemt in de advertentie.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou... ik heb mijn hemeltje wel 2dehands gekocht maar dan op een rommelmarkt. Volgens mij ligt dat ding van mij ergens te zwerven op zolder of heb ik hem al weggeflikkert. Leek mij eigelijk niet iets wat je goed kon verkopen op marktplaats.

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik denk dat het vooral komt omdat cottonbaby een redelijk klein merk is en volgensmij zitten de hemeltjes ook nog niet zo lang in de collectie dus misschien vandaar dat ze nog niet tweedehands worden aangeboden.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wow, ook totaal offtopic, maar ik herken meteen je onderschrift... wat een super gave banner!!!!

26 weken zwanger, wow; gefeliciteerd met jullie grootste wonder!

9. Ishetzover

Ishetzover Actief lid

19 jul 2011
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    :p Nou ja zeg! Hoe durven al die Nederlanders hun spullen gewoon niet aan te bieden via marktplaats!

Deel Deze Pagina