Ik snap er niks van, wij willen heeeeeeel graag een hemeltje van Cottonbaby en dan die witte met die roze ruitjes . Evenals zo'n leuke muziekster en allemaal andere spulletjes daarvan. Ik dacht, zoiets kun je vast ook goed op marktplaats ook scoren. Maar tot mijn stomme verbazing staat er vrijwel niets van op marktplaats. Wanneer ik Cottonbaby intik op Marktplaats krijg ik 189 hits en merendeel zijn allemaal nieuwe producten van webshops waarvan ik ook wel weet dat ik ze in de winkel kan kopen. Bewaard iedereen zijn hemeltje ofzo tot aan het kindje haar 18e ? Net als die muziekster en die lakentjes???
Nicolleta ik zit hier verbijsterd naar je berichtje te kijken. Wauw je bent zwanger en niet zo klein beetje ook! Kippenvel! Wat heerlijk voor je en van harte *ik heb de afgelopen 26 weken schijnbaar op een andere planeet geleefd, want ik wist het niet*. Alles gaat goed? Uhm ontopic geen idee, maar moet zeggen dat ik mijn hemeltje wel bewaar. Ik ben denk ik niet heel representatief, want ik kan nergens afscheid van nemen
Nou idd zeg, gefeliciteerd! En een meisje zo te lezen? Over hemeltjes weet ik niets, heb er zelf geen en hoef er ook geen een. Misschien hier een oproepje plaatsen?
goede he Trees en Vlinder Ja ik heb echt een buik hoor en gisteren vroegen er twee buren van verder in de straat ineens aan me; " huh, ben jij nou zwanger"?? Ja ik ben zwanger! Zoo geweldig om dat volop te beamen zonder enig voorbehoud! Dus er zijn mensen die een hemeltje bewaren , aha dat geeft al meer duidelijkheid! HEEEEEE Trees, ineens zie ik bij jou ook nieuws!! Wel verdorie meid, ben jij weer zwanger???? Oooo wat spannend! Heb je weer een topic?
Misschien gewoon zoeken op hemeltje en niet op cottonbaby? Misschien dat niet iedereen het merk noemt in de advertentie.
nou... ik heb mijn hemeltje wel 2dehands gekocht maar dan op een rommelmarkt. Volgens mij ligt dat ding van mij ergens te zwerven op zolder of heb ik hem al weggeflikkert. Leek mij eigelijk niet iets wat je goed kon verkopen op marktplaats.
Ik denk dat het vooral komt omdat cottonbaby een redelijk klein merk is en volgensmij zitten de hemeltjes ook nog niet zo lang in de collectie dus misschien vandaar dat ze nog niet tweedehands worden aangeboden.
wow, ook totaal offtopic, maar ik herken meteen je onderschrift... wat een super gave banner!!!! 26 weken zwanger, wow; gefeliciteerd met jullie grootste wonder!