Tekst Condoleance kaartje

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door AlRe, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Wie van jullie kan mij helpen met het schrijven van een tekst op een condoleance kaartje?
    Ik zit er de hele tijd naar te staren maar ik weet niet welke woorden het meest troost bieden.
    Afgelopen week is het dochtertje van een nicht van mijn man overleden. Lotte* mocht maar 1 jaar en bijna 3 maanden worden.
    Ze had een bloedziekte, ze maakte geen rode bloedlichaampjes aan, waardoor haar bloed niet stolde. Daarnaast had ze een tumor achter haar nier. Ze heeft chemo ondergaan maar ze konden haar niet opereren omdat haar bloed niet stolde. Ze is een maand lang in coma gehouden en afgelopen week is ze aan hartfalen overleden.
    Maandag is de crematie.
    Ik heb een hele mooie kaart gekocht maar wil er nog een persoonlijke boodschap in zetten maar wat?

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik wilde zelf geen troostende woorden, omdat het dan net lijkt of het verzacht kan worden. En dat kan helaas niet... Schrijf iets vanuit je hart, iets in de trant van dat je het zo erg voor ze vind dat hun kind niet mocht blijven leven en dat je aan hen denkt. Dat ze ook in jullie hart een speciaal plekje blijft houden.

4. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Schrijf iets vanuit je hart idd.

Als wij zeggen wat je moet schrijven is het natuurlijk al gauw niet persoonlijk meer, zoals je wilde. ;)

Sterkte !

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Schrijf vanuit je hart. Het feit dat je kaarten krijgt na een overleden kindje, doet ZOOOOOOOOOOOO veel goed. Het kan het verlies niet wegnemen, maar dat mensen meeleven is fijn. Wij keken echt uit naar de post.

6. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    een boodschap recht uit je hart is het fijnste (tenminste, dat vond ik toen mensen ons kaartjes stuurden!).
    En als je niks weet of het moeilijk vind: zet er dan gewoon op dat je geen woorden weet te vinden maar dat je veel aan hen en hun dochtertje denkt.

Deel Deze Pagina