Ha meiden! Vandaag op vier dagen voor nod een kv2v5 gedaan. Binnen de 5 minuten zag ik niks, daarna droogde het zo op (zie foto). De twee stokjes eronder zijn ovulatietesten van vandaag. Mijn ovulatietesten worden namelijk ook donker als ik zwanger ben (twee keer geweest, twee keer een miskraam). Het lijkt wel op een opgedroogd geel vlak, maar volgens mij wel net op de plek waar een streepje te zien zou moeten zijn... Dank alvast voor jullie reacties!
Ik zie niets. .. Maar heb je de kv2v5 zo uit elkaar gehaald dat je echt alleen het stripje overhoud? ??
Klopt, haal 'm altijd meteen los, dan kan ik het beter zien . Helaas. Weer mislukt dan deze maand. Dank voor het meedenken!
Ik ben nog niet zo thuis is alle termen.. Dus is lf m'n cyclus? Die is deze maand 41 dagen. Ben al onder controle bij de gynaecoloog (want normaalscyclussen van 47-50 dagen) en weet dus zeer zeker dat ik vorige week dinsdag een piek had (lh=90) en dat ik woensdag ongesteld zou moeten worden.. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik op vier dagen voor nod positief. Ik heb wel al sinds m'n eisprong pijnlijke tepels, dus dacht dat het eindelijk weer raak was...
Aaha, ik heb LF even gegoogled ik wordt altijd twee weken en een dag na m'n lh piek ongesteld! Ik deed dus nu woensdag-4= zaterdag!
Maar je piek was dus dinsdag. Dan kan je ei op woensdag of donderdag zijn geweest en ben je nu 9 of 10 dpo en niet iedereen test dan al positief hoor
@abcdefghi ik zie volgens mij ook niks maar wat @RoGiJuLi zegt klopt helemaal. Ik dacht op waarschijnlijk 11 dpo ook wat soort van te zien maar terecht was het op de foto als waarschijnlijk in het echt niet door andere te zien. Op 16 dpo wel positief. Succes ik ga voor je duimen!