Wat zie jij nou in mijn avatar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dominique71, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Ha ha! Thanx meiden! Conceive betekent inderdaad dat je zwanger wil worden, ja.

Maar dat handje. Mijn man heeft ook gewoon een bruinere hand dan ik. Ja, ik weet niet, als iedereen het zo opvat dat ik een donkere vriend hebt dan zou het niet kloppen en dat zit me dat weer niet lekker of zo.

Nu denk iedereen dat ik probeer zwanger te worden met een goede vriend :D. Ach, mijn man is ook mijn beste vriendje, dus dat is dan wel goed.

Groetjes,

Dominique

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik denk dat ze die ene hand donkerder hebben gemaakt om aan te geven dat t 2 verschillende personen zijn.

kleur matcht trouwens leuk bij je banner! ;)

3. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0

nouja alsof het iets vreemds is:(

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Ik wilde hier ook net op reageren maar dacht dat ik het verkeerd had begrepen. net alsof ze zich dan schaamt ofzo. wat maakt het uit wat voor kleur iemand heeft?

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik vat het op als liefde, zonder bij een huidskleur na te denken. groetjes

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

misschien dat ze bedoeld dat het haar dan naar haar vriend toe niet zo lekker zit?
    ik snapte hem ook niet helemaal :(

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    volgens mij wil de TS gewoon graag dat de avater echt voor hun samen staat. en bedoelt ze dat met dat ze t niet zo leuk zou vinden als men nu denkt dat ze een donkere vriend heeft.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Niet dat het raar is om met een donker iemand samen te zijn toch? En dat andere dat weten?

Ik zie in de avatar 2 mensen die samen een zwanger proberen te raken.

9. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Tsja om het even wat verder door te trekken. Als mijn man en ik gaan trouwen (we hebben een gp, dus noem hem wel mijn man) zou ik liever twee blanke poppetjes op de taart hebben dan dat er een bij zit met een tintje. Niet omdat ik tegen gemixte relaties ben maar omdat het toch een soort voorstelling van jezelf en je partner is en ik wil wel dat het dan klopt.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja maar dat klopt toch niet? Want je partner is niet blank?

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Mijn man is blank, dus vandaar. :)

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    poppetje in je banner is niet echt blank

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Blanke mensen kunnen ook wat donkere kindjes krijgen hoor ;)

Ik zie gewoon 2 handen ( mensen ) die graag zwanger willen worden.

14. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Echt? Als ik naar dezelfde poppetjes kijk op Lillypie zijn er twee blanke elfjes een met blond haar en een met zwart haar, een middel-donker en een donker elfje. Nu heeft Kyra wel blond haar maar ik vond het paarsje jurkje veel leuker dan het roze van het blonde popje.

Ik weet niet of de link het doet maar ik zal hem eventjes posten.

Lilypie - Second Birthday age ticker Toddler selection

15. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    O jee, wat heb ik ontketend. Het is natuurlijk een gevoelig onderwerp. Sorry, ik wilde niemand op het verkeerde spoor zetten. Nee, ik schaam me niet, en nee, ik vind het niet raar als je een relatie hebt met iemand van een andere huidskleur (!). Ik had misschien kunnen verwachten dat deze vraag door sommige mensen verkeerd begrepen zou worden.

Voor ik een nare reputatie opbouw hier, even ter verklaring: Ik sta met 1 been in de Amerikaanse cultuur. Daar is huidskleur en cultuur nog veel meer beladen dan hier. Mensen laten vaak hun achtergrond op meer of minder subtiele manieren blijken, bijvoorbeeld door een avatar. Ik vroeg mij af of mijn avatar hier (ook) iets zou uitdragen.

Ook: ik kan niet meepraten met de groep mensen die een cultureel gemengd gezin vormen, en ik wil ook niet doen voorkomen alsof ik dat wel kan. Dat is alles.

Kan ik nu met een gerust hart verder of zijn er nog twijfels over mijn intenties?

Groetjes,

Dominique

16. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Excuus als ik wat aan gebrand klink. Dat ben ik ook een klein beetje. ;)

Er zijn ook mensen die het als gewone vraag hebben opgevat. Thanx meiden, die gewoon hebben gereageerd. :)

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Door de tekst erbij denk ik dus wel dat je dan dus een relatie met iemand met een andere huidskleur hebt. Verwekken doe je toch meestal niet met 'gewoon een vriend' ;)
    Overigens maakt het mij dan geen drol uit met wie iemand een relatie heeft, of dat nou iemand met dezelfde kleur is of met een andere kleur, maar je avatar wekt dus bij mij wel de indruk dat je met iemand met een ander kleurtje gaat.

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Lees nu de laatste reacties pas, maar in de VS is dat idd veel beladener dan hier... Volgens mij zijn er, buiten een groep Geert-Wilders-stemmers, in Nederland weinig mensen die het uitmaakt welk kleurtje je hebt, toch? (of heb ik dan de mazzel dat ik erg tolerante vrienden en kennissen heb? :))

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    In Amerika zeiken ze te veel over huidskleur. Ook de negers...!! Het is nog steeds zwart/wit terwijl hier niemand echt met kleur bezig is volgens mij.
    Ik heb zelf een kleurtje en ik kijk er niet naar of iemand een kleur heeft of niet. Boeit me niet en zie het gewoon niet.

20. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Voor vriendschap en relaties en dergelijke is de kleur voor mij ook totaal irrelevant. Je hebt leuke mensen en minder leuke mensen in alle kleuren en maten. Ik ben alleen wel eens jaloers als ik mijn melkflessen vergelijk met die van een getinte vrouw. ;)

Deel Deze Pagina