Legaal (en dus betaald) films downloaden: waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door raspberry, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tot voor een paar maanden geleden hadden wij hier nog een videotheek, maar die heeft moeten sluiten omdat er zo massaal illegaal gedownload wordt en sindsdien kunnen we hier dus geen filmpje meer huren... :(
    Wij willen niet illegaal downloaden, vinden dat we voor het kijken van een film gewoon moeten betalen, maar zijn nu dus op zoek naar een fijne en niet te dure manier om films te kunnen kijken, zonder ze zelf te hoeven kopen (meestal kijk je ze na 1 keer toch niet meer).
    Iemand tips?

2. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    #2 claudianoa, 2 jan 2010
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
    ik gebruik ftd en dan moet je via eweka de betaling per maand doen. het is 7,50 per maand en dan kan je onbeperkt downloaden

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wilde hetzelfde schrijven :D

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Das niet legaal hoor ;)

Die gebruik ik trouwens ook.

Legaal downloaden kan je bij www.videolandondemand.com
    Dan betaal je 0,55 cent tot 5 euro per film.

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik geloof dat je bij veamer.nl ook films kunt downloaden. Maar wat wij ook doen is de budget-bak van de speelgoedwinkels en cd-winkels doorspitten. dan heb je voor een euro of 5 hele leuke dvd's die je altijd nog een keer opnieuw kan kijken.

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nog steeds niet legaal.
    Stel dat de stichting BREIN bij jou binnenvalt en al die dvd's ziet ben je de lul........... 8)
    Mja, dan heb ik het over wanneer je er echt veel hebt......

Ik zeg: ssssssssssst niet te hard roepen op internet dat je download ;)

7. raspberry

Veamer hebben wij ook naar gekeken, maar jeetje: wat duur! Wij hoeven de films ook niet zelf op dvd te hebben, via een server eenmalig beschikbaar is helemaal prima (want ws ook veel goedkoper).
    Ga dat videoland eens even bekijken, maar meer tips zijn welkom :)

8. raspberry

Doen we ook vaak, maarja... je wilt ook wel eens de nieuwste films kijken he? ;) Die missen we een beetje sinds onze videotheek dicht is :(

Deel Deze Pagina