De oudste heeel weinig. Alleen haar gevoeligheid en onzekerheid. De jongste heeft de kleur ogen van zijn vader en voor de rest is het een kopie van mij.
Mijn oudste is rustig en heeft buiten de kleur van zijn vader veel weg van mij. Hij lijkt in zijn gezicht aardig op mij. Hij is ook vrij verlegen maar super lief. Hij kan heel koppig zijn en dat vind ik echt op zijn vader lijken. Dochter kleur vader karakter heeft ze meer vind ik van mijn zusje ze is een stuiterballetje maar ook ontzettend lief ze is erg leergierig en vind veel interessant maar ook heeft ze een verlegen inslag net zo als haar vader en moeder
Dochter is net zo bijdehand als ik vroeger. En qua uiterlijk lijkt zij op mij. Zoontje lijkt qua uiterlijk op zijn vader... Hij is pas 2 weken, dus kan niet oordelen over wat zijn karakter zal zijn...
ik herken wel mezelf in haar gedrag zo grappig qua uiterlijk leek ze eerst echt onwijs veel op papa, ook nog een tijd op mijn broer en nu is ze gewoon een mengelmoesje geloof ik. ik hoor in elk geval ineens dat ze op mij lijkt of dat je in elk geval wel duidelijk kan zien dat ze bij mij hoort maakt me toch wel trots haha maar ik zie het niet terug in baby/peuterfoto's van mezelf hoor dat ze op mij lijkt
Ik zie dingen van ons beide in haar terug eigenlijk. Ten eerste haar prachtige grote blauwe ogen, die zijn van haar vader, alsook haar wipneusje (die zagen we op op de 3D echo), verders heeft ze het geduld (of liever het gebrek aan) van ons beiden (helaas) Verder vind ze alles interessant en moet alles op haar manier. Dat heeft ze dan wel een beetje van mij helaas. En is ze vreselijk open en sociaal (voor zover dat mogelijk is nu). Ze vind alles en iedereen wel gezellig. Dat heeft ze dan weer van haar vader, want ik ben meer de kat uit de boom kijkerig.
In mijn dochter bijna alles.. Uiterlijk, gedrag, mimiek... Haha! In mijn zoon zie ik vooral mijn man. Toevallig vandaag zag ik ect mijn ogen/ blik van vroeger..! Altijd leuk!
Sem heeft hele grote ogen, iedereen heeft het erover. Dat had ik ook vroeger. Alleen die van hem zijn grijs aan het worden en ik heb en had groen. Hij heeft ook een kuiltje in zijn kin, net als ik. Verder heeft hij donkerblond haar, ik ben juist erg donker, vroeger al. Hij heeft ook dat hij niet graag alleen wil spelen en dat hij dingen wil doen die hij nog niet kan (rechtop zitten bijvoorbeeld), dat is juist van mijn vriend.