*spoiler allert voor mensen die niet bij zijn* Zat net nog even de trailers te bekijken op facebook....ik heb er al helemaal zin in En de datum komt nu echt dichtbij! Wat denken jullie? Gaat Daya schieten? Ik ben ook nog steeds wel verdrietig om 'Poussey'. Gat in mijn hart
En Crazy eyes, die maakt mijn humeur altijd goed! Kan niet wachten! En Daya die de verkeerde schiet....misschien wel.. Zou iemand ervoor springen? Ik vond Chapman afgelopen seizoen ecbt een irritant wijf trouwens haha
In welke situatie stond Daya ook alweer? Kan me herinneren in de gang en veel mensen, maar verder,,,,?
Ik denk dat ik nog snel even een keer de laatste aflevering kijk om er weer in te komen voor hij weer begint.
Ik moet hem ook echt nog eens kijken. Ik weet nog dat Taystee voor Caputo werkte en iets hoorde (over Poussey?) en daarom een opstand creeërde. Toen een van de bewakers een pistool trok kwam het in handen van Daya. Zij wil zich weer heel erg bewijzen voor die spaanse gang nu haar moeder is vrijgelaten.
En dan had je nog die vreselijke nieuwe bewakers! Suzanne (crazy eyes) moest toen vechten, dat vond ik zo zielig!
Ze zullen wel allemaal in 1x komen. Dat wordt dus weer een hele strijd in mijn hoofd. Ik moet dan verderkijken maar ik wil er ook zo lang mogelijk van genieten
Hier geen extra hormonen maar ik heb ook gigantisch zitten huilen.. Kan niet wachten tot het weer begint!
Oh jaaa, ik heb er wel weer zin zin. Alhoewel ik op een gegeven moment bijna was afgehaakt. Ik heb me werkelijk groen en geel geërgerd aan Piper en die nieuwe bewakers vond ik ook heel irritant. Maar ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe het verder gaat. Om Poussey heb ik gehuild! Niet te zuinig. Wat vond ik dát zielig. Ik ben heel benieuwd of we ooit nog eens wat horen van die bewaker die Daya zwanger heeft gemaakt. Die was zo abrupt verdwenen.