Wat ik hiermee wil weet ik eigenlijk niet maar misschien lucht het op om het van me af te schrijven Sinds een aantal maanden een nieuwe vriend. Mijn ex van ruim 5 jaar geleden. Oude liefde roest niet zeggen ze. Was eigenlijk meteen duidelijk dat we kinderen wilde. Als ik zie hoe goed hij is met mijn zoontje weet ik dat ik dat we de juiste keus maken. Bij mijn ex 2 keer zwanger geweest in 6 jaar tijd. Heb 2 jaar aan de pil gezeten daarmee gesatopt en ben 2 keer zwanger geweest. Bij alle twee de keren precies 1,5 jaar over gedaan. Eerste keer helaas fout gegaan en bij de tweede keer een prachtige zoon overgehoudn. Was er alle twee de keren veel mee bezig, stressen e.d en bij alle twee precies de maand (alle twee in december) dat ik dacht zoek het uit werd ik in januari zwanger. Eigenlijk nooit met ovutesten en zo gewerkt dus puur op gevoel zeg maar. Uitgegaan met mijn ex en heel lang een onregelmatige cyclus gehad. Sinds ik mijn nieuwe vriend heb een regelmatige van 28 tot 34 dagen. Met gebruik van ovutesten een eisprong kunnen vaststellen maar nog niet raak. Daar komt bij dat hij vaart en dus alleen vrijdag t/m zondag vrij is. Ga er dus maar vanuit dat het nu heel lang gaat duren. Zit nog maar in ronde 3 en ben het nu al zat zeg maar. Misschien komt dit ook doordat ik 17 december voor het laatst ongie ben geweest en nog geen eispro9ng heb kunnen ontdekken. Ik weet dat ik niks te klagen hebt maar toch ben ik het zat. Of het er niet mee bezig zijn de vorige keren heeft gehopen weet ikniet al denk ik diep van binnen wel iets. Net zoals iedereen als je iets wil wil je het nu Nou dit lucht wel ff op!
Hey meid! Fijn dat je nu de ware liefde hebt gevonden en dat jullie graag een kindje willen.. Ik ben nu ook bijna 4 jaar samen met mijn vriend.. we besloten eind september 2010 te stoppen met de pil! heeft 15 maanden geduurt tot ik een positieve test in mn hand had.. dit was op 5 december...... helaas moest ik 13 december een miskraam opwekken! we hadden hier zoooooo lang op gewacht.. en we baalden enorm.. Ik hoop voor je dat jij je vruchtbare periode in het weekend hebt! En anders kun je dat niet zo regelen met de pil ofzo?? ik wens je super veel succes.. en hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn! ik zit ondertussen op dag 30 van mn cyclus. En heb een regelmatige cyclus van 28 dagen.. maar weet niet hoe dat zit met de miskraam.. of ik dit overtijd kan noemen of niet?