Wat zien jullie allemaal op deze echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Vlinder24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Nu ik die bewerkte foto zie.. denk ik echt iets tussen de beentjes te zien.... daar zit dan toch iets?

Wordt het een jongetje :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    er steekt inderdaad watuit tussen de beentjes maar dit is zowel bij meisjes al bij jongens op dit termijn :). het is de NUB. de stand van de nub is bij jongens en meisjes wel verschillend en je zou dus een gok kunnen doen. in de meeste gevallen klopt deze theorie wel. Na mijn idee steekt bij jou echo de nub een beetje naar boven wat zou betekenen dat het een jongentje zou zijn :). het is niet erg duidelijk op deze echo. je kindje ligt vrij bol met zijn rugje wat het moeilijker maakt om het te zien

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Je kan je foto ook plaatsen in het nub topic! Daar kunnen ze misschien zien wat het word. Soms zie k het ook maar op deze niet;)

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zie idd ook een knietje en een voetje.. zelfs de teentjes....heel duidleijk zelfs.. de navelstreng is niet zo dik hoor...

heb bij alle vier zulke echofoto's gehad en bij alle vier zag je wel een knietje en een voetje.. super duidelijk.. ook een neusje is zichtbaar...mooie echo meid..

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gaaf dat je zoveel kunt zien op een echo :D Ik ondervraag zelf altijd de echoscopist met de foto zodat ik precies weet welk vlekje wat is haha en zoals blijkt wel terecht want anders bak ik er niets van ;)
    Gefeliciteerd met je mooie echo! (en kindje met lange benen ;))

Deel Deze Pagina