Misschien een hele stomme vraag. Maar wij wilde voor over 3 weken onze geslachts echo laten plannen. De echoscopiste waar wij deze afspraak willen is er dan niet. Omdat wij volgende week op vakantie gaan zei ze dat ik ook volgende week donderdag langs mag komen. Ik ben dan 14+3. Ze vroeg aan mijn vriend toen hij belde of ik te dik ben? Omdat de kans is dat ze t dan niet ziet.. mmmmm ik heb echt wel een paar kilootjes teveel. Dus wat word er bedoeld met te dik? Vind t ook niets als ze t niet kunnen zien. Iemand ervaring?
Geen ervaring maar ik weet dat extra kilo's op de buik het moeilijk kunnen maken. Bovendien is het pas met 16 weken te zien en in sommige gevallen met 15. 14 weken is dan echt te vroeg, zeker als je dan ook een beetje vet op je buik hebt.
Een goede echoscopist met goede apparatuur kan met 14 weken het geslacht meestal gewoon zien. Ik heb ook wat buikvet in overvloed en drs. papa kon het bij mij probleemloos zien. Hij heeft ook nooit gevraagd of ik te dik was of iets dergelijks. Eigenlijk zou ik bij deze vraag al gaan twijfelen aan de apparatuur en/of de echoscopist. Mocht je in de buurt van A'dam wonen dan raad ik drs. papa aan!
Goed nieuws, mijn vriend had haar verkeerd begrepen. Maar gelukkig.. ik ben niet te dik. Ons kleintje ging meteen met de benen wijd. En wij mogen trots vertellen.. dat wij een zoon krijgen ♡