wat zien jullie hierin?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door umm, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Vorige week heb ik mijn eerste vroege echo gehad met 8 weken. Was heel snel en kort anders dan gewend van de vorige zwangerschap maar toen deden ze nog geen vroege echo alleen termijn en 20 weken echo. Hartje klopt perfect en alles zag er goed uit dus helemaal happy. Maar was benieuwd wat jullie denken zijn het er twee of is dat placenta (rechts van echo). Ben benieuwd bij de vorige nooit zoiets gezien.

Bijgevoegde bestanden:

2. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    je bedoeld die andere zwarte vlek? ik heb geen idee maar het lijkt me niet dat het een tweeling is.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat zeiden ze tijdens de echo?
    Mijn eerste gedachte was ook een tweeling.

4. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nee mij ook niet, maar vind bijzonder. Nooit eerder gezien ook vandaar mijn nieuwsgierigheid of het iemand bekend voor komt.

5. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Tsja ze was zo snel keek niet echt rond zoals ik bij me vorige had. Maar dat waren termijnecho's en nu gewoon vroege echo ivm miskraam hiervoor. Ze had gelijk in beeld, hartje goed en opgemeten en klaar. Maximaal 2 minuten. Maar verwachtte ook niet meer en was en ben gewoon tevreden hoor. We zagen dit niet tijdens de echo en eenmaal thuis bekeek ik de foto en dacht wat is dit dan hhhhh. Me man zei zal wel iets anders zijn wat in je buik hoort en me moeder zei lijken wel twee uit zichzelf. Dus nieuwsgierig geworden of iemand het herkent. Volgende afspraak neem ik foto'tje gewoon mee en vraag het. Maar pas 20 ste weer dus dacht alvast vragen wat jullie ervan denken.

6. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kan hier ook een vraag stellen aan een vk, misschien heeft zij een antwoord.

7. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ok dat wist ik niet. Misschien wel een goed idee. Bedankt. Ben wel nieuwsgierig nu hhhh

8. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ik zou ook bijna een tweeling zeggen.. gekke is, dat je dan ook nog een tussenschot ziet lijkt wel, maar daarboven (wederom lijkt wel) nog een vruchtje... Ben benieuwd naar het antwoord van de vk!

9. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nou ik heb de vraag dus hier op forum aan de vk gesteld. En had ook nog eens snel antwoord, helemaal top. Nogmaals bedankt voor de tip.

Ze denkt zelf ook misschien toch een tweeling en raadde me aan morgen gelijk met echo centrum contact op te nemen om ze de foto te laten herbeoordelen. Indien zij dan ook twijfelen of het er niet toch twee zijn zal er nog een echo volgen om te bevestigen of uit te sluiten.

Zou wel heeeeel leuke verassing zijn! Maar als 1 is zijn we alsnog giga blij en alles behalve teleurgesteld hoor.

Ik hou jullie op de hoogte

Liefs Umm

10. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    lijken er wel 3 haha lijkt net of er rechts 2 kleinere vruchtzakjes zitten boven elkaar

11. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hhhhh dat zou wel helemaal grote verassing zijn, ben benieuwd wat ze morgen zeggen en of ze gaan her beoordelen. Hou jullie op de hoogte.

12. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Hoop dat ze het gaan herbeoordelen. 1e echo zagen ze er ook 'maar' 1.. 2e echo zaten er 2!

Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

13. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Goh, zoiets heb ik ook nog nooit eerder gezien.
    Het lijken er inderdaad wel 3, rechts 2 in elk een kleiner vruchtzakje.

14. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Spannend, ben heel benieuwd morgen!

15. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Aaah wat leuk! gefeliciteerd!

Jah ben erg benieuwd nu, hang morgenochtend gelijk bij ze aan de lijn om 09.00 hhhhh.

16. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jah voor mij ook eerste x dat ik zoiets zie even afwachten wat ze zeggen. Ben erg benieuwd :)

17. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja zeker hhhh, zodra ik nieuws heb post ik het.

18. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik vind het erg jammer/vervelend voor jullie dat de echo zo werd afgeraffeld. Erg netjes. Ben benieuwd wat wanneer je terecht kan en wat ze gaan zeggen.

19. Storm1

Storm1 Actief lid

19 mei 2014
    208
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd!!
    Het lijken er inderdaad wel twee, misschien zelfs 3....
    Lijkt een tussenschot zichtbaar en dat is wat je vaak ziet bij Tweelingen!
    Bijzonder en laat je het ons morgen weten?

20. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Als wij dit allemaal al zien snap ik niet dat de vk of de gyn dit niet gezien heeft..

Succes straks!

Deel Deze Pagina