Hoi dames, Vorige week heb ik mijn eerste vroege echo gehad met 8 weken. Was heel snel en kort anders dan gewend van de vorige zwangerschap maar toen deden ze nog geen vroege echo alleen termijn en 20 weken echo. Hartje klopt perfect en alles zag er goed uit dus helemaal happy. Maar was benieuwd wat jullie denken zijn het er twee of is dat placenta (rechts van echo). Ben benieuwd bij de vorige nooit zoiets gezien.
Nee mij ook niet, maar vind bijzonder. Nooit eerder gezien ook vandaar mijn nieuwsgierigheid of het iemand bekend voor komt.
Tsja ze was zo snel keek niet echt rond zoals ik bij me vorige had. Maar dat waren termijnecho's en nu gewoon vroege echo ivm miskraam hiervoor. Ze had gelijk in beeld, hartje goed en opgemeten en klaar. Maximaal 2 minuten. Maar verwachtte ook niet meer en was en ben gewoon tevreden hoor. We zagen dit niet tijdens de echo en eenmaal thuis bekeek ik de foto en dacht wat is dit dan hhhhh. Me man zei zal wel iets anders zijn wat in je buik hoort en me moeder zei lijken wel twee uit zichzelf. Dus nieuwsgierig geworden of iemand het herkent. Volgende afspraak neem ik foto'tje gewoon mee en vraag het. Maar pas 20 ste weer dus dacht alvast vragen wat jullie ervan denken.
ik zou ook bijna een tweeling zeggen.. gekke is, dat je dan ook nog een tussenschot ziet lijkt wel, maar daarboven (wederom lijkt wel) nog een vruchtje... Ben benieuwd naar het antwoord van de vk!
Nou ik heb de vraag dus hier op forum aan de vk gesteld. En had ook nog eens snel antwoord, helemaal top. Nogmaals bedankt voor de tip. Ze denkt zelf ook misschien toch een tweeling en raadde me aan morgen gelijk met echo centrum contact op te nemen om ze de foto te laten herbeoordelen. Indien zij dan ook twijfelen of het er niet toch twee zijn zal er nog een echo volgen om te bevestigen of uit te sluiten. Zou wel heeeeel leuke verassing zijn! Maar als 1 is zijn we alsnog giga blij en alles behalve teleurgesteld hoor. Ik hou jullie op de hoogte Liefs Umm
Hhhhh dat zou wel helemaal grote verassing zijn, ben benieuwd wat ze morgen zeggen en of ze gaan her beoordelen. Hou jullie op de hoogte.
Hoop dat ze het gaan herbeoordelen. 1e echo zagen ze er ook 'maar' 1.. 2e echo zaten er 2! Gefeliciteerd met je zwangerschap
Goh, zoiets heb ik ook nog nooit eerder gezien. Het lijken er inderdaad wel 3, rechts 2 in elk een kleiner vruchtzakje.
Aaah wat leuk! gefeliciteerd! Jah ben erg benieuwd nu, hang morgenochtend gelijk bij ze aan de lijn om 09.00 hhhhh.
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik vind het erg jammer/vervelend voor jullie dat de echo zo werd afgeraffeld. Erg netjes. Ben benieuwd wat wanneer je terecht kan en wat ze gaan zeggen.
Allereerst gefeliciteerd!! Het lijken er inderdaad wel twee, misschien zelfs 3.... Lijkt een tussenschot zichtbaar en dat is wat je vaak ziet bij Tweelingen! Bijzonder en laat je het ons morgen weten?