Tsja fouten maken is menselijk en was gewoon vroege echo en geen termijnecho of dergelijke. En misschien is het wel iets heel anders, maar wel opvallend dat veel mensen toch denken aan een tweeling inclusief de vk van de site. Zo even achteraan bellen.
Dank je en jij ook. Ja zeker bijzonder he, ben ook erg benieuwd wat er uitkomt en hoop dat ze meewerken. Anders wordt wat lastiger en zal ik toch maandje moeten afwachten maar ga ze om 09.00 gelijk bellen en hou jullie op de hoogte.
Zal wel niet heel duidelijk zichtbaar zijn geweest. Mij viel het ook pas thuis op toen ik de foto bekeek. En dat terwijl ik de hele tijd meekeek op scherm. Natuurlijk ben ik geen echoscopist en zal niet de dingen herkennen zie zij doen maar twee vruchtzakjes hadden op kunnen vallen en leken niet te zien. Dus is even spannend
Nou ik heb gebeld en ze gaan zodra ze een gaatje hebben de echo foto opvragen in de computer en herbeoordelen en me dan bellen en zo nodig zsm nieuwe echo. Werd al aangegeven dat vandaag vol zit Ook even langs vk gelopen om te laten zien, zij denkt zelf dat niet zo is omdat ze laatste jaren nooit een tweeling missen bij de echo centra zei ze. Ze gaf wel aan zelf geen echo's te doen en kunnen maken naar dat naar haar weten tweeeiige tweelingen altijd in 1 vruchtzak met veel dunnere scheiding zitten. Dus tegenstrijdige info allemaal hhhhh. Dus helaas bog geduld tot ze de tijd hebben me foto te herbeoordelen en me terug bellen. Weet het zelf ook niet ben maar leek in echo's kijken heb alleen nooit eerder zoiets gezien bij een echo van eenling. We wachten het af
Ben net terug gebeld, door de secretaresse niet de echoscopiste zelf. Zou toch gaan om 1 maar toen ik vroeg wat het dan is aan de rechterzijde ging ze nog aan de andere echoscopiste vragen ernaar te kijken en wordt dan vanavond door de echoscopiste zelf gebeld. In elk geval lijkt er dus waarschijnlijk toch 1 te zijn. Wat ook helemaal goed is hoor! Maar alsnog benieuwd wat de uitleg wordt van dat zwarte zakje. En 23 ste termijnecho dan zal zo wie zo wel duidelijk zijn want een extra echo lijkt er niet te komen aan de hand van de echo foto.
oh, dat is jammer dat je geen extra echo krijgt. Je kan er ook één zelf laten maken. Zo`n pretecho. Ben benieuwd naar het antwoord vanavond.
Lijken er echt 2 te zijn! Lijkt in ieder geval geen placenta te zijn, dat ziet er heel anders uit op de echo! Ben heel erg benieuwd wanneer je meer duidelijkheid hebt, is heel apart (mocht het geen tweeling zijn). Misschien hebben ze geen moeite genomen bij het bureau waar je geweest bent. En hebben ze gewoon gezegd dat het geen tweeling is. Terwijl ze er misschien niet eens naar gekeken hebben. Het beste is gewoon opnieuw een echo krijgen. Desnoods bij een pret echo bureau!
Ja ik vind ook apart. Wat het ook is er zit daar iets, maar ze zeggen ernaar gekeken te hebben en aan hand daarvan dat maar 1 is. Dus nu hebben ze gezegd nog een echoscopiste ernaar te laten kijken die me dan vanavond terugbellen zal met uitleg wat het dan wel is. Mbt pretecho, vind eerlijk gezegd beetje zonde van geld en als het er wel twee zouden zijn zien ze het ook wel de 23ste bij de termijnecho. Want dan vraag ik ze extra goed te kijken. Maar wie weet wat deze echoscopiste vanavond zal zeggen. Ik wacht het braaf af. En tsja we zijn allemaal natuurlijk geen ervaren echoscopisten dus misschien is het een schaduw ofzo????? Lijkt me sterk maar ik ben ook maar een leek.
Het lijkt mij iets wat buiten de baarmoeder zit, een of ander orgaan in je buik. Misschien een stukje darmen? De baarmoeder ziet er over het algemeen uit als één grote zwarte holte met daarin een vruchtje/kindje. Dit zit duidelijk buiten de zwarte holte. Dus mijn idee was meteen dat het om iets anders in je buik moet gaan.