Zo! Dat geeft de burger toch weer wat moed hoor! Ik had 'm eigenlijk al als negatief beschouwd, maarja ook nogsteeds geen menstruatie, dus heeeeel misschien....................... ik heb zaterdag getest met kruidvat paarse dop. Eerst was er een tuurstreepje, dus ik dacht weer negatief. Echter toen ik een uurtje later keek, stond er ineens een plusje!!! Super toevallig zag ik vanochtend dat iemand anders een topic was gestart over hetzelfde 'probleem'.... Zijn die testen dan negatief en loopt het lijntje door? Is tenslotte buiten de afleestijd. Pfffffff wat vreselijk die onzekerheid. Net nog een topic gestart over of het dan toch misschien ontpillen is... Word gek van mezelf haha. Zal de kruidvat test nog ff posten, kunnen jullie kijken
Het lijkt me op een pennestreepje dus een doordruk streepje wat die teste veel hebben, zou gewoon even een kv 2 voor 5 euro halen
klopt ik heb deze test 20 minuten geleden gedaan. Eerst dacht ik niets te zien, maar na een minuutje verscheen toch een licht streepje. Moet zeggen dat het 'live' beter te zien is dan op deze foto...
Ik zie op die van Etos duidelijk een streepje, Etos is niet bepaald gevoelig.... Voorzichtig gefeliciteerd.