Stiekem had ik verwacht dat als je keurig wacht met testen, dat je dan ook een goede streep zou krijgen als je zwanger bent. Ik had gister ongesteld moeten worden, vandaag pas getest en ik zie dus geen dikke streep, maar een heel licht streepje.. Zien jullie dit als goeie streep = ja zwanger.. of als vage streep = kan alles nog betekenen.. Alvast bedankt voor het mee kijken! Het is 1 test, op verschillende plekken/licht inval neergelegd:
Da hoop ik ook En dan morgen weer testen? Of is een ander moment van de dag testen ook een goede optie?
Ik zie ze wel en idd je eisprong kan later geweest zijn! Het beste zou zijn wanneer je dinsdag pas weer zou testen dan zou je echt verschil moeten zien.. Maar dat moet je kunnen volhouden haha!
Ik zie ook 2 duidelijke streepjes. Maar voor na nod ogen ze nog wel wat licht maar dat zegt niet zoveel; latere innesteling, andere dag eisprong etc. Succes!
Ik zie ze ook inderdaad. Wel licht voor na nod, maar misschien maak je wel gewoon langzaam HcG aan of heb je een late eisprong gehad, inderdaad.
Dankjewel voor het meekijken, ik hoop dat ik geduld kan opbrengen om nu even tot dinsdag te wachten met testen. Wat duren die dagen lang!.. Zal de test van dinsdag hier ook neer zetten, ben zo benieuwd of er dan wel een mooie duidelijke streep zal zijn!
Ojeee ik krijg helemaal de kriebels van jullie berichten! Ik zou zomaar echt zwanger kunnen zijn... Dit is allemaal zo spannend!
Ik zie ze ook hoor! Proficiat! Zeker dinsdag nog eens terug testen en hopelijk heb je voor jezelf dan wat meer duidelijkheid en een prachtstreep!
Zo had ik ze ook paar dagen voor mijn NOD en ik zit ook nog in erge spanning morgen is mijn NOD. Maar ik zie toch echt 2 streepjes hopen dat ze ook met de dagen duidelijker worden. Blijft altijd spannend vind ik, ook al lopen die van mij op toch durf ik nog niet te hopen
ik dacht ook al een dag overtijd te zijn toen ik de test deed, maar bij de termijnecho bleek dat ik een latere eisprong heb gehad en dus latere innesteling. Mijn test was dus 1 dag na NOD ook niet knal, maar paar dagen later wel. Jou testen zijn duidelijk hoor, gefeliciteerd!
Ook erg spannend dan voor jou, hoop dat er een mooie test uit komt morgen! Dat hopen is en lastig iets, ik wil zo graag hopen en tegelijkertijd ook zo graag teleurstelling voorkomen...
Ja hoor zwanger de een test nou eenmaal donkerder als een ander en zoals ik testte savonds juist donkerder dan in de ochtend. Gefeliciteerd!!
Haha, succes met wachten. Ik dacht dat ik ook heel laat was met testen, maar ik had ook een ei dat 6 (!!!) dagen later was dan gepland en had dus een super vaag streepje.... Maar, streep is streep, dus gefeliciteerd!!