Omdat er veel mensen vaak voor hun nod positief testen, vroeg ik me toch af of er ook veel mensen zijn die na of op hun nod pas positief getest hebben... Wanneer hadden jullie voor het eerst een tuurstreepje of een duidelijk positieve test? Hoeveel dagen na je ei, voor je nod of na je nod? Ben maar een beetje hoop aan het zoeken denk ik voor deze ronde Maar anderzijds ook handig om te weten dat als je overtijd bent, je misschien nog wel positief kan gaan testen! Bedankt ladies!
Hai Dora26! Bij mn vorige zwangerschap had ik pas 4 dagen na nod mn positieve test, Nu van de week toevallig een postitieve test op 9 dpo al! Het kan alle kanten op!! Hoeveel dpo zit je?
Ik zit op 12 dagen dpo nu... Vanmorgen getest en ik leek een streepje te zien, maar anderzijds leek hij ook gewoon wit... Denk dat ik het me eerder aan het inbeelden ben, maar wou toch eens horen hoe het bij andere dames zat! Thx!
Vanochtend getest, 12dpo(temperatuur bijgehouden) en een mooie duidelijke roze tweede streep te zien! Ik hoop voor jou ook vlot een tweede roze streep!
2 dagen voor nod positief getest! Eerder wilde ik ook niet testen. Met action test bijna wit maar kruidvat 2v5 wel duidelijk maar licht streepje. Als je vroeg gaat testen adviseer ik wel die van kruidvat 2 voor 5, succes!
Keurig gewacht tot m'n NOD en toen een knallerdeknal test. Had met 10 DPO denk ik ook al wel positief getest. Ben wel zwanger van twins dus m'n HCG was ook hoger. Succes!
Twee dagen na nod 16dpo pas positief getest. Met 14dpo gewoon nog omo wit. Dit waren overigens kv5v2 testen alles kan dus nog