Wat zien jullie in deze test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Evia, May 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rachster

Rachster Actief lid

Aug 27, 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! ik zie het 2e streepje :)

2. 3despannend

Apr 27, 2015
    32
    0
    0
    Dat heb je mooi omschreven, je wilt wel graag hopen maar ook graag teleurstelling voorkomen.

3. Evia

Evia Bekend lid

Mar 11, 2015
    595
    0
    16
    Blijft een kwetsbaar iets om te ontdekken of het je gegund is en zoja wanneer en of het 9 maanden gezond blijft zitten.. Zoveel onzekerheden en tegelijk zo prachtig!

We gaan ervoor komende dagen, vol goede moed, beetje hoop en een beetje nuchterheid en dan op naar die testen ;)...

4. 3despannend

Apr 27, 2015
    32
    0
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in dat er veel onzekerheden zijn en tegelijk erg prachtig.
    Absoluut gaan we ervoor, laat de testen alsjeblieft knallen aankomende dagen.

5. Wardatoen

Wardatoen Lid

Feb 19, 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie het ook. We zitten idd in hetzelfde schuitje. Ik duim voor je.. Spannende dagen!!

6. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ik zie'm ook hoor! Stond ie er binnen de tijd? Vind 'm ietswat grijzig namelijk. Ik weet dat deze testen tegenwoordig langer nodig hebben om volledig in te kleuren maar er moet binnen 5 minuten wel echt al iets te zien zijn. Als dit het geval is dan is er zeker iets gaande in je lichaam. Je kunt niks anders doen dan afwachten en idd wat vaker gaan testen om te kijken of je testen op gaan lopen. Succes!! :)

7. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Dat ziet er hoopvol uit! Hopelijk blijven ze mooi oplopen!
    Voorzichtig gefeliciteerd!

8. Evia

Evia Bekend lid

Mar 11, 2015
    595
    0
    16
    De foto is na vijf minuten gemaakt Colinn, dus dat lijkt mij binnen de tijd ;). Viel me wel op dat tien minuten later het streepje wel wat beter te zien was, maar ben niet van dat resultaat uit gegaan.

Mn eerste nacht redelijk door gekomen, maar het idee dat ik morgen ochtend pas mag testen van mezelf zorgt dat ik vanmorgen weer veels te vroeg wakker was en mn gedachten constant op hyper actief staan. Vandaag veel afleiding zoeken en dan hopen dat het snel morgen ochtend is, hopelijk krijg ik met die test meer duidelijkheid :D

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Oh jeetje spannend zeg! Ik hoop dat je morgen een duidelijkere streep hebt, dan zit het goed!

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

Mar 19, 2015
    3,526
    2,020
    113
    Alvast gefeliciteerd !! Ik zit hier in het zelfde schuitje . Gister 10 dpo mini streepje binnen de tijd. Vandaag toch getest en die was al donkerder !!! Ook een action gehad en die had ook een streepje maar echt amper te zien. Nu weet ik dat de action bij de meeste meer hcg nodig heeft. Vind het ook zo spannend. Bang dat het streepje toch ineens weg is of minder roze word , of ik donderdag toch alsnog ongesteld wordt!!! En kan aan niks anders meer denken.vind wel knap van je dat je morge pas weer test!!!ik wil morgen niet testen maar ga het denk toch echt doe

11. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Dan ziet t er zeker hoopvol uit!! Spannend hoor!!! Ik had als ik heel eerlijk ben echt niet gewacht tot morgen met testen. Ik heb vanaf mn positieve test ook bijna elke dag getest! De eerste week dan! Na de 3+ op de CB geloofde ik t wel haha. Dan zit je naar mijn mening onnodig lang in de stress ;) Ik snap dat ze pas na minimaal 48 oplopen maar dan weet je iig zeker dat er nog altijd wel een streepje staat. Sommige meiden vinden dat geld weggooien maar dat is ieder zn eigen mening :)

12. Evia

Evia Bekend lid

Mar 11, 2015
    595
    0
    16
    Spannend Rissie! Ja het is echt een onzekere boel waar je veel geduld voor nodig hebt. Het ene moment voel ik me zeker en zwanger en stiekem blij en het andere moment niet meer. Zoals nu voel ik me erg onzeker, ik verlies wat bruinig slijm wat ik vaak ook verlies de dag voordat ik ongesteld word, dus mijn hoop is weer van 60/40 terug naar 50/50 gezakt..

Colinn ik zou absoluut kunnen testen vandaag, misschien hou ik het ook niet vol en doe ik vanavond toch een testje, maar het was het advies van hier om twee dagen te wachten aangezien je HCG per twee dagen verdubbeld. Ik vind dat een goed advies en ben het er mee eens omdat er meer kans is dat ik morgen een test heb met een groter verschil vergeleken met gister, dan dat ik vandaag al veel verschil met gister zie. Dus als ik vandaag ga testen, dan zie ik misschien weinig verschil en maakt dat me alleen maar onzekerder.. Vandaar ;)

Herkent iemand het verliezen van bruin slijm in het begin van een zwangerschap?

13. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ik snap t helemaal hoor! Ik vond t belangrijk om te zien dat er überhaupt nog een streep stond. Dat vond ik belangrijker om te zien dan hoeveel duidelijker de streep was geworden :) Ik hoop als je weer test je meer duidelijkheid hebt!

Ik heb bij 6 weken bruin en roodverlies gehad maar niet rond mn nod.

Share This Page