I.v.m mijn historie en wat bloedverlies heb ik vandaag weer een vroege echo gehad. Tot mijn vreugde zat daar een kleine frummel met hartactie . Nu zei de gyn wel dat ze wat bloed op de echo zag maar dat dat weinig kwaad kon voor onze beeb. Vol enthousiasme liet ik de echo zien en toen zei ze dat de andere zwarte vlek wel eens een andere vruchtzak zou kunnen zijn (geweest) wat denken jullie? Overigens denk ik dat het bloed is anders zou ze wel wat gezegd hebben toch?
Wat een bijzondere echo! Ehm die tweede vruchtzak zie ik ook. .tevens lijkt daar een vruchtje of iets te zitten onder (in de bovenste vruchtzak) iets zie ik.. lijkt wel n vruchtje??
Echt een prachtige echo! Ben zo blij voor je! Het zou trouwens best een tweede kunnen zijn, bij mij zag het er wel iets anders uit, maar dat wil niet zeggen dat het bij jou niet zo kan zijn geweest. Ik zie namelijk inderdaad nog een dingetje in de bovenste holte zitten. Het zou je bloeding wel kunnen verklaren..
Hmm lastig meis.. Ik neem aan dat de gyn dat wel benoemd zou hebben.. Maar het lijkt verdacht veel op een 2e vruchtzak. Of ze bedoeld dit met het verklaren van je bloeding en dit er dus nog "uit" moet.. Gelukkig mag je volgende week weer! Het is je zo gegund <3
Ahh lieve bloem wat een geweldig nieuws ik ben heel blij voor je meid! ♡ het is je zo gegund!! Lijkt inderdaad wel een 2e vruchtzak.. maar lijkt me inderdaad dat de gyn hier dan wel iets over gezegd zou hebben..
Hoi! Ook ik had dit! Ze twijfelde of het een bloeding was of een tweede vruchtzakje. Ik moest steeds om de 2 weken terug komen om het te beoordelen. Op de laatste echo bij 12 weken was het bijna weg en hield ze het op een vanishing twin... Het is dus even afwachten wat het gaat doen! Mag jij ook al snel terug?
Heb dit ook gehad. Helaas een ma geworden maar was wel een tweeling. Dus echt 2 vruchtzakjes. Een met een duidelijk vruchtje ander eigenlijk enkel een heel klein stipje / ring. Uit de onderzoeken bleek later dat t wel een tweeling was. Waarom bel je de gyn niet even op dat je hier wat meer van wil weten.
Zonnetje a.s maandag heb ik weer een echo ik was zo geshockt dat er een vruchtje met kloppend hartje zat dat de vlek er boven me niet eens was opgevallen Ze zei wel dat ze wat bloed op de echo zat wat er waarschijnlijk nog uit zou komen maar dat onze frummel daar weinig van aantrekt. Ik zal het maandag zowiezo vragen maar was wel benieuwd wat andere er in zagen.