Ik zie echt overduidelijk een plassertje hoor!! Zonder twijfel. Honderdduizend procent zeker. Zo zag het er bij mijn dochter ook uit.
volgens mij echt een meid, wat jijdenkt dat een piemel lijkt en een balzakje, is volgens mij een stuk navelstreng en een armpje ofzo ....daarachter (meer naar rechts) zie je gewoon weer 3 streepjes...
Jeetje wat een prachtige echo's.. Ik zie inderdaad echt een meid bij de laatste echo's en bij de eerste lijkt het inderdaad echt een piemeltje!! Het wordt denk ik een meid!!
meisje! zou je bij mijn foto ook even willen kijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/330585-geslacht-zien-12-weken-echo.html
Ow wat erg dat jullie allemaal meid zeggen. Dit is een jongen. Dat wat jullie zeggen dat navelstreng is, is het piemeltje. Het piemeltje kan namelijk ook 3 streepjes vertonen. Dit is duidelijk balzak met piemeltje, sorry. Ik heb precies dezelfde foto's en dat is toch echt een jongen. Zal ze morgen proberen te posten.
Jeetje dat jij na al die meiden voorspellingen een jongen zegt, dat brengt me weer in verwarring, ik was net overtuigd... Pff. Wil je aub jou echo foto's plaatsen zodat ik kan vergelijken? Vind jij de eerste foto die ik geplaatst heb dan ook duidelijk een jongen? Ik zie hier namelijk een spleetje, of is dit dan ook balzakje? Wie deelt nog meer deze mening? Pfff confused....
Met een plassertje wordt een meisje bedoelt, hier in het noorden zeggen we plassertje tegen meisje en piemeltje tegen jongen....
Wie herkend hier nog meer een jongens of meisjes geslacht in? Echo foto's van jullie kindjes zijn meer dan welkom...
Haha ja ik zie inderdaad dat ik echt de enige ben die jongen zegt. Wat heeft je echoscopiste gezegd eigenlijk? Ik kan vanavond pas een foto plaatsen, want dat kan ik helaas niet met mijn tel.
maar even een vraag, je wilt het niet weten, maar gaat wel zelf lopen gissen nu? ik zou zeggen, bel je verloskundige even en vraag of ze het kan zeggen. ben je van het getwijfel af
Dat kan niet, ik heb met mijn man afgesproken dat we het niet willen weten, hij zegt dat ik het wel mag weten en hem dan niks moet zeggen. Op deze manier blijft het nog een beetje spannend, de vk bellen kan natuurlijk maar dan weet ik het definitief en verklap ik het dadelijk voor hem.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik helemaal niet overtuigd ben dat dit een meisje is, er zit daar namelijk wel iets meer tussen de beentjes dan bij een typische meisjes echo! De beentjes zitten redelijk dicht bij elkaar en daardoor snap ik wel dat het oogt als een meisje. Ik zou alleen niet met de volle 100% overtuiging kunnen zeggen dat dit echt een meisje is! Het is misschien niet echt een goede vergelijking want op mijn echo is het wel wat duidelijker te zien dat het een jochie wordt maar het is niet de standaard "turtle-shot" zeg maar! Ik twijfelde namelijk ook eerst bij mijn echo!