Dus als ik het goed begrijp wil het niet weten. Als de echoscopiste dit wist, dan geven ze je ook nooit een foto mee waarop duidelijk het geslacht zichtbaar is.
Ik wil het wel weten maar dat realiseerde ik me pas na de echo, Dus deze foto's heb ik zelf van de dvd gehaald.. Maar er is niemand die me zekerheid kan geven over deze echo's en niemand die vergelijkbare echo's heeft... Jammer... Nu weet ik het ook niet meer, en de twee weken tot de bevalling duren zo lang...
Sorry ik ga mijn echo niet erop zetten, want dan ga je jezelf een ongeluk vergelijken. Als de echoscopiste wist dat jullie het niet wouden weten, dan heeft ze er ook op dvd voor gezorgd dat het niet 100% goed in beeld zou komen. Sorry, nog even wachten en dan heb je het kleintje in je armen .
Oke ik begrijp je keuze, jammer... Gek vergelijken doe ik toch al met allerlei echo's, hihi maar volgens mij deed jij dat ook toen je nog niet wist dat je een derde jongen kreeg toch? Ach ja geeft niet, ik zal mijn geduld moeten bewaren, nog een paar weekjes en dan weten we het zeker. Ik hou jullie op de hoogte!
Kan je de vk niet bellen met de vraag of ze het misschien nog weet van jou, en moet je deze week niet naar de vk?? Kan je niet even vragen ofbzebwil kjken??
Ik moet vandaag naar de vk, maar ik weet niet of ik het definitief vraag, ik ben bang dat als ik het definitief weet dat ik mijn mond niet kan houden tegen mijn man. Nu kan ik nog zeggen: 'de meiden van het forum denken dit of dat'... Weet je waarom ik zo in verwarring ben, de laatste keer dat ik bij de vk was had zij het duidelijk over en meisje in mijn buik, ze zei zelfs: 'het geboorte gewicht zal wel iets lager zijn dan bij je zoontje maar dat is normaal voor een meisje'....huh??? van schrik heb ik hier niet op gereageerd..heeft ze nu het geslacht verklapt of verwart ze mij met iemand anders? Wij hebben nooit bij haar een echo laten maken omdat ik ook bij de gyn ben, misschien heeft zij van de gyn het geslacht doorgekregen. Hierdoor maak ik mezelf gek, en daarom heb ik de echo's geplaatst omdat ik graag jullie mening wil horen. En omdat ik op de ene echo duidelijk een jongen denk te zien en op de andere een meisje...... pfff... Dus als er nog meer mensen zijn die hier hun mening/visie over willen delen heel graag. Groetjes Damienne
Geloof me, je kunt het beter gewoon weten dan nu nog de laatste paar weken nog liggen gissen over echo foto's waar het geslacht niet eens duidelijk op staat. Dan vraag aan haar of ze zich versproken heeft.
Ik zou het vragen, moet eerlijk zeggen dat ik nu ook wel nieuwsgierig ben, en dan zeg je toch tegen je man dat de vk zich heeft versproken (dan lieg je niet eens) en dat je het nu weet!! Ik zou anders gek worden... Hoe laatnmoet je heen??
Ik moet om 17.30, ik zal eens kijken hoe het consult verloopt, en of ze weer over een meisje begint, dan vraag ik het misschien wel.. ik hou jullie op de hoogte! groetjes
Zit zelf namelijk een beetje met hetzelfde verhaal alleen wouden wij het wel weten maar de baby lag metvde billen heel laag, ze heeft 1 keervkunnen kijken tussen de benen en zag een "piemeltje" wat ook heel goed de navelstreng kon zijn, dus geen uitslag, nog steeds 50/50 ik heb er geen foto's van
Ha daar ben ik weer, Heb de vk gevraagd of zij het geslacht van onze spruit weet, Ze zegt van niet, en een gokje wagen vond ze ook niks want ze had echt geen idee.. Dus de vorige keer heeft ze zich waarschijnlijk vergist. Maarrr... Ik heb haar de echo foto's laten zien (arrgg wat ben ik toch erg, ik had me nog zo voorgenomen om me te beheersen en het niet te vragen... De nieuwsgierigheid heeft gewonnen van mijn verstand!) Zij zegt dat ze op de bovenstaande echo's echt een meisje ziet, Het geen wat ik als piemeltje zie heeft voor haar niet de juiste vorm en afmeting om een piemeltje te zijn... Daarnaast vind ze dat het 'bolletje' voor de schaamlippen op de 1e echo foto het begin is van de lipjes... Tsja... Nu ben ik heel erg... Mijn eerste gedachte: Yes een meisje, Daarna dacht ik: zij is natuurlijk geen echoscopiste dus klopt haar visie dan wel? Maar ja eigenlijk mag ik er toch wel vanuit gaan dat een vk ook behoorlijk wat echo kennis in huis mag hebben toch? Dus conclusie: volgens de vk wordt het een meisje! Ik durf me er nog niet helemaal op te spitsen.. Xxx
Hoe lang was je zwanger bij de eerste foto (waar het lijkt of er een piemeltje te zien is?? En die andere foto "meisje" is die van dezelfde periode?? Gefeliciteerd met jullie dochter!! Het zal vast zo zijn!! X
Natuurlijk mag iedereen evengoed nog zijn mening geven, het liefst met uitleg maar gewoon een gokje mag ook...
Meisje meisje meisje meisje Meisje meisje meisje meisje Meisje meisje meisje meisje Meisje meisje meisje meisje Meisje meisje meisje meisje
en wat denken jullie van deze? gewoon ff nieuwsgierig om te peilen wat jullie denken, het is al bekend (NIET VAN MEZELF) maar gewoon ff peilen hoe jullie denken.. oh en een plasser is een piemel hoor! vond dat zo'n vreemde opmerking!