Wat zien jullie op deze echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Damienne H, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Volgens mij een duidelijk mannetje :D:D Zie de balzak volgens mij behoorlijk uitsteken en rechts daarnaast het piemeltje :)

2. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    Ik heb geen idee, ik zie er niks in... Ik laat het oordeel maar aan dd experts over hihi..

3. Elies25

Elies25 Niet meer actief

4. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    Elies, leuk dat je je mening met ons deelt, maar voor welke echo geld deze conclusie? De echo waar het onderwerp over gaat? Van Damienne?
    Of van wonderbaby, een paar post hiervoor?

Xx Damienne

5. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damienne,
    Heb net even alles gelezen wat hier staat.. Jeetje wat moet dit voor jou irritant zijn haha. In eerste instantie lijken de foto's ontzettend op de echofoto van ons meisje.

Maar op jouw andere foto (waar je een soortvan piemeltje/navelstreng ziet.... Tsja..) Ik denk eigenlijk dat het een meisje is hoor, want anders zou je toch echt wel iets zien bungelen op de andere foto. Zekerheid kan ik je niet geven, maar dat kan denk ik niemand... haha. Lastig he?

En nu ik toch bezig ben.. Alles is roze en meisjesachtig, maar wat als......? Meiden, kijk ook nog even naar mijn 3D echofoto. Hoe duidelijk vinden jullie 'm? :) Zucht.. Als mijn vriend dit weet lacht hij me vierkant uit... "Oh, het is al twee keer bevestigd!!"
    http://img94.imageshack.us/img94/7349/naamlooseb.png

Of breek ik nu in en vind je dat vervelend? :)

6. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    meisje?

7. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uh ja, ik hoop het! :)

8. marloes t

marloes t Lid

2 okt 2009
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamma2012, duidelijk een meid!!!

9. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    @ mama 2012,

Niet erg hoor dat je inbreekt in dit onderwerp,
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Het is voor mij idd frustrerend, maar fijn om te horen dat jij ook meisje zegt over mijn echo... Maar goed, ik zal gewoon moeten wachten tot de geboorte, nog 12 nachtjes!! (keizersnede)

Wat jou echo betreft: zeker weten een meisje, dat zie ik zelfs nog en echt kennis heb ik er niet van, alhoewel ik heb de afgelopen tijd zeker honderden echo's bekeken.. Hihi.

Wat is dat toch met ons vrouwen hè... Die nieuwsgierigheid drijft ons tot wanhoop hihi.

Xx Dami

10. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik begrijp mezelf werkelijk waar niet. Ik ben normaal vrij zeker van dingen, maar als het op het geslacht aankomt dan word ik een heel onzeker mens. Ik heb vanaf het begin geroepen: dit i een meisje, ik vóel het gewoon! En ja, dat werd bevestigd met de 20-weken echo (ik riep het zelfs zelf: "Duidelijk een meisje!")... Daarna begon ik ineens weer te twijfelen.. Echt niet erg als het een jongen zou zijn hoor, maar je koopt toch wel leuke roze dingetjes en als je je erop instelt.. tsja..

Nou, en toen nog een 3/4D echo met 28 weken, waar zonder twijfel gezegd werd een meisje, en zie duidelijke echofoto. Op zich twijfel ik niet heel erg meer, maar heel soms denk ik ineens: Ohnee, het kómt wel eens voor dat...............

Ach ja, het zal allemaal wel met de hormonen te maken hebben zullen we dan maar zeggen.

Wat fijn dat je weet wanneer je gaat bevallen, al is een keizersnee waarschijnlijk niet jouw eerste keuze geweest. Ook lijkt het me gek dat je dan weer: over 12 dagen is er een baby. Nou, geniet er nog eventjes van.. en daarna nóg meer genieten! Waarschijnlijk van je meid. En zeker even laten weten hoor hier, want we zijn allen nieuwsgierig geworden!

11. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Damienne H,

Omdat ik zo duidelijk een jongen zie bij jou en iedereen hier maar wat ligt te roepen over jou echo heb ik je echo foto's op in-gender en babycenter gezet. Ik heb alleen erbij gezet dat het niet om mezelf ging en dat ze moesten raden jongen of meisje.

En raad eens..... It's all boy!
    Je hebt 10 gokjes allemaal jongen, waaronder 1 ervaren gender echoscopiste die duidelijk een jongen ziet. Zij zegt absoluut niks als ze het niet 100% zeker weet.

Ik heb enorm het idee dat jij je aan het spitsen bent op een meid vandaar.

Ik zet je vanavond de links van beide sites erop zodat je het zelf kan zien.

12. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellige taart,
    Heb je beide foto's gebruikt dan of alleen die met wat het lijkt een piemeltje, maar misschien een navelstreng is?

Sorry, ik word nu gewoon echt heel nieuwsgierig naar het geslacht van je kindje, Damienne haha!

13. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    Hè gezellige taart,
    Wat attent van jou om mij zo te helpen, ik ben erg benieuwd naar de link...

En wat de uitkomst betreft, die is zeker eenduidig, zal het dan toch een jongen zijn? Het moet eigenlijk wel als een echte echoscopiste het zegt.

Tuurlijk spits ik me telkens op een meid, vooral omdat zoveel mensen dat zeggen maar nog een knulletje is ook van harte welkom!

Ik ben echt benieuwd.....ik hou het topic in de gaten.

Xx Dami

14. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    Mama 2012 ik ben ook zoooo benieuwd... Waarom zit er geen luikje in mijn buik, kon ik ff spieken hihi

15. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd. Ach, een verrassing is ook leuk en bijzonder :) Maar de nieuwsgierigheid blijft natuurlijk, logisch!

Ik hou het in de gaten hier :)

16. marloes t

marloes t Lid

2 okt 2009
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha damienne, ik ben nu ook echt heel nieuwsgierig naar het geslacht van jullie baby, haha!! En ook benieuwd naar de link van de gendersite

17. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0

18. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    Meiden, helemaal geweldig dat jullie zo meeleven,
    van elk nieuwtje hou ik jullie zeker op de hoogte....

en gezellig taart, we wachten met spanning af naar de link..

19. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    hahaha !

heb je roze of blauw gekocht?

20. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Wat is daar vreemd aan? Een plasser is hier de benaming voor het meisjesgeslacht. Dat jij dat anders vindt, betekent niet dat die benaming raar is. Ik ben niet anders gewend.

Overigens blijf ik nog steeds bij een meisje. Ik vind het zo klaar als een klontje

Deel Deze Pagina