Wat zien jullie op deze echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Damienne H, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Meisje

2. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Even een update, ik ben weer bij de vk en gyn geweest en beide weten ze het geslacht inderdaad niet, op het schema van de 20 weken echo staat alleen dat het geslacht er normaal uitziet.

Dus de vk heeft zich destijds gewoon versproken of me verwart met iemand anders.

Nog 6 nachtjes.....

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Spannend meid! Het komt goed dichterbij! Hopelijk kan je ons na de keizersnede snel laten weten wat het geslacht is van je ukkie!

4. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    heel erg spannend! we zijn heel benieuwd!

5. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik denk echt een meid. Ik zie overal hamburgertjes en oke je hebt 1 rare echo met uitsteeksel waar geen balletjes op te bekennen zijn. Bovendien lijken de echo's op die van mijn dochter.

6. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd... Verloskundige en echoscopiste brigitte hier op het verloskundige forum zegt dat ze denkt dat het een jongetje is...
    We houden de spanning erin!

Wordt vervolgd....

7. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    He rianne, bedankt voor jou visie...dat van die balletjes klopt idd..
    Wil je jou echo er eens bij zetten?

Thanx xx

8. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    He little one,

Ik heb jou een keer gemaild in novembe geloof ik of je voor me wilde pendelen. Doe je dat nog steeds? Ben benieuwd wat die zegt...
    Ik zag namelijk net pas bij mijn oude verzonden berichten dat jij ook pendelaatsrer bent..

Als je geen zin hebt dan is het ook niet erg, leek me gewoon leuk ter vergelijk...ik stuur je mijn gegevens nog een keer in een pb.

Xx Dami

9. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    jeetje wat spannend zeg!!!!!!! nog 6 daagjes wachten haha...echt dus nog een verassing dus!!
    alle meningen op dit forum bouwt die spanning alleen maar meer op denk ik.....dit is ook het bijzondere en speciale van het niet willen weten van het geslacht: het kadootje bij de bevalling/keizersnede is de verassing was het geslacht is!!!
    Geduld....en houdt ons op de hoogte!

10. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry hoor, maar ik snap niet wat er zo spannend is. Er hebben nu al 2 echoscopistes gezegd dat het een jongen is!!!

Jij bent in verwachting van een jongen, of een meisje met een piemeltje.

Wel raar ook hè dat die navelstreng zo vaak precies ervoor zit en dan ook maar zo'n klein beetje oplicht......

Als ik zelf foto's van de dvd's ga nemen van alledrie mijn zoons, dan kan ik er ook meiden van maken.

11. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    wat "kattig" zeg....het is WEL spannend...je weet het maar nooit, ze hebben het vaker misgehad, en als ze er nooit specifiek naar gekeken hebben dan blijft het dus spannend....

12. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    He gezellige taart,

Waarom deze reactie? Ik vind het wel spannend, dat mag toch zeker wel of heb je daar moeite mee?

Tuurlijk is de kans groot dat het een jongen is, dat weet ik inmiddels ook maar er blijft een twijfel.

Daarbij ben ik niet de enige die 'het leuk zo vinden om na een jongen een meisje te krijgen', misschien hou ik mezelf wel voor de gek, maar daar hoef jij je dan niet zo druk over te maken.

Enige tijd geleden zat jij in het zelfde schuitje, wat voor jou eindigde in een teleurstelling... ik ga er gewoon vanuit dat je het goed bedoeld en mij wilt behoeden van zulk teleurgesteld gevoel, zoals jij had.

Let the sun shine and keep on smiling!!

Dami

13. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0

Petra, wij delen de zelfde mening gelukkig!
    Jammer dat mensen zich zo druk maken om kleine dingen die voor een ander heel speciaal zijn.

Spreek je snel weer!

xx Dami

14. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg.
    Gezellige taart,
    Zelfs mijn echo is duidelijk een meisje en ik vind het nog steeds spannend dat er niet stiekem een jongen uitkomt! Het is en blijft toch spannend om een kindje te krijgen? En je weet het nooit voor de volle 100% zeker. Er zijn altijd mensen die toevallig hebben meegemaakt dat een half procent toch een jongetje bleek te zijn of wat dan ook...

Damienne,
    Nog maar 5 nachtjes en dan verlos je ons allen (en voor jezelf haha) . Ik ben erg benieuwd. Het maakt natuurlijk uiteindelijk geen reet uit of het een jongen of meisje is, en natuurlijk denk je: een meisje zou leuk zijn na een jongen, maar een jongen is net zo leuk :) Twee stoere boys. Als hij/zij maar gezond is. En bestudeer iig even het geslacht goed of er geen afwijkingen zijn hahaha.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    :$
    Poeh, met het slechte been uit bed gestapt zeker!
    Ennuh .. fouten maken de mens .. zo ook VK's, Gyns, echoscopistes en die mensen die op gender enzo zitten ......... En natuurlijk kunnen wij ook fouten maken!

En toch vraag ik mij wat af !! Ik zie duidelijk een meid met een navelstreng! Jij "blafte" me af dat ik dit niet zomaar moet zeggen wat wel en niet zo is, maar dat ik moest zeggen dat ik DACHT dat het een meisje was ....

Vervolgens loop jij keihard te roepen dat het overduidelijk een jongen is!

Waarom vind jij jezelf zo belangrijk dat jij wel duidelijk het geslacht mag roepen, maar ik mag alleen maar zeggen wat ik "denk"...

Voor mij zijn de foto's echt een meisje (en sommige met mij) en volgens jou een jochie (en sommige op andere sites met jou) .... Goh .. een mens mag een mening hebben! Of mag alleen jij die hebben ??

Waar maak je je toch druk om zeg.

16. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    haha wat een discussie hier;) beebje houdt het in ieder geval wel spannend:p

17. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beebje is in ieder geval belangrijk genoeg (voor onbekende mensen) om over te discussiëren! Dat belooft wat voor de toekomst, Damienne! Misschien wordt hij/zij wel beroemd! :)

18. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    He Lady's
    Inderdaad wat een sensatie maar wel fijn dat jullie zo met ons begaan zijn, vind ik erg lief!

En natuurlijk maakt het niet uit of het nu een jongen of een meisje is, gezondheid is het allerbelangrijkste maar speculeren blijft leuk en vooral met zoveel medelevende mensen om je heen!

Daarbij hebben we sinds kort een hele leuke en stoere jongens naam, vind ik zelf... of ja correctie: 'Ik denk dat ik dat vindt', immers ik moet spreken zoals het hoort, volgens sommige, hier op het forum... hihi...(RoGiJuLi vs Gezellige taart) --> grapje!
    Nee ik denk het niet, ik weet zeker dat het een leuke naam is!!

Dus genoeg leuks om naar uit te kijken en te verlangen.

xx Dami

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    #139 Yummy, 2 feb 2012
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
    Ik zie er echt maar 1 ding in.. en dat is een jongen! :)

Sorry! Hihi.

Heb alle pagina's en alle echo foto's aandachtig bekeken en ik zie echt een jongen.
    Ik snap wel waarom er getwijfeld wordt hoor, want er zijn echo's waarop het geslacht op een hamburgertje lijkt, maar ook in die echo's zie ik een balzak ipv een plassertje (en ja ik kom ook uit het noorden ;) en ik bedoel hier dus een vagina mee :D).

Overigens is het sowieso niet handig om echo foto's te bestuderen van een echo waarin je hebt aangegeven het geslacht niet te willen weten, dan zorgt ze er namelijk wel voor dat ze het niet heel duidelijk in beeld krijgt.

Ik wil hier niet mee zeggen dat het ook daadwerkelijk een jongen is, maar IK zie er in ieder geval echt alleen een jongen in :)

Maar ik ben het wel met Gezellige Taart eens (die net misschien iets minder gezellig reageerde ;) ) dat ik vind dat je als forumlid absoluut niet kunt zeggen dat dit 100% een jongen of 100% een meisje is.

20. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    He Yummy,

Bedankt dat je je mening met mij (ons) wilt delen, fijn ook dat je er uitleg bij geeft, dit maakt jou visie duidelijker.

Het blijft echt leuk zo om te zien dat er verschillende meningen zijn,
    maar goed over een aantal dagen zullen we verlost worden uit deze onzekerheid en dan schreeuw ik van de daken of het een piemeltje of een plassertje (ik leer snel hihi) is! En er zullen vast mensen zijn die dan zeggen: Zie je wel!!

Grtz Dami

Deel Deze Pagina