Leuk dat je vandaag nog hebt gereageerd!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Leuk, ik had echt een meid verwacht!! Zo grap ING als dat is.... Maar wat het ook is, het is bijzonder... Geniet ervan!! X
Heeee gefeliciteerd!! Leuk om te lezen dat het toch echt een jongen is, ik vond je echo foto's ook écht op een jongensecho lijken namelijk. Geniet maar fijn van jullie mannetje!
Gefeliciteerd met je jongen! En wat een gave naam inderdaad, die houden wij in gedachten Net als gezellige taart zag ik direct een jongen.. Bij mijn eerste zoon had ik hetzelfde koffieboontje en streepjes, ook een jongen kunnen die hebben. Ik wikde me alleen niet mengen erin. Als je het geslacht niet wilt weten brengen ze echt niet duidelijk in beeld, dat is op dit forum L vaker gebleken. Ik heb een jaar geleden hier ruzie gehad met iemand die het ook niet wist maar een meisje zag in haar fotos. Zij was daar 100% van overtuigd wat ik ook zei. Ze is bevallen van een jongen.
Bedankt voor jullie lieve gelukswensen, ik ga nu lekker slapen en nog een beetje 'zweven' van de morfine hihi.. xx Dami
Gefeliciteerd met jullie zoontje quince! Hele mooie naam! Ben blij, wist ook zeker dat dit een ventje was vandaar dat ik die echo erbij zette