Ok, na een aantal topics hier gelezen te hebben, wil ik toch even horen wat anderen zien De SEO vk zei meteen meisje, later met de GUO kreeg ik deze foto (gisteren, 21w4d) en weer meisje. Maar tjee, na Damienne's topic hier zou je nog aan de mooiste koffieboon gaan twijfelen...
Duidelijk een meid. Bij Damienne H zat er namelijk nog wat voor (het piemeltje ) Als een echoscopiste met 20 weken nog zou zeggen dat het een meid is terwijl het een jongen is, zou dat wel een grote fout zijn.
Gezien het topic van Damienne had ik al gehoopt dat jij hier even kwam neuzen Je was de enige zo ongeveer die het goed had . Ik had toen alleen de eerste foto gezien, niet die waar idd een piemelke op te zien was, en de beentjes zaten daar veel dichter op elkaar bij die eerste foto, en daar heb ik zelf iig helemaal niet bij nagedacht. Maar ja, ik ben ook geen echoscopist. Het is dat ik al ervaring had met een meisje, ik zag zelf bij de eerste SEO al meteen dat het een meisje was, nog voor de vk het zei. Maar je gaat toch twijfelen, gewoon omdat het zo stom zou zijn om het mis te hebben Nee, dan gaan we ook niet zwoegen op een jongensnaam (pff meisjes zijn zoveel makkelijker op de een of andere manier )
Wat leuk dat je graag een reactie van mij wou. Geniet van het mooie roze en het verzinnen van een mooie meiden naam .