Ik had vandaag de intake bij de vk en vond de info wat summier. Er is bijv niets gezegd over voeding en bijv kattenbak verschonen. Misschien is het normaal, vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen.
Dat hebben ze bij mij ook niet uitgebreid gedaan maar ik heb wel een lading informatieve folders meegekregen. De intake was bij mij vrij kort maar ik had zelf ook niet echt vragen.
Intake stelde bij ons ook heel weinig voor.. Maar gelukkig weet en lees je veel op internet en inderdaad de folders die je mee krijgt.
Ik kreeg ook heel veel boekjes en folders mee, verder werd er wel veel uitgelegd over de combinatie test. Ze had wel een vragenlijstje met of ik rookte, drugs gebruikte, vragen over onze gezondheid en familie, en ze vertelde wel wat dingetjes over wat je allemaal niet meer mag eten en wat juist wel Bij mij duurde het ongeveer 3 kwartier, had wel een echo erbij.
Voor mijn intake staat 45 min voor en ik krijg dan ook mijn eerste echo. Verder kreeg ik bij de afspraak bevestiging in de mail ook digitale folders waarin ook stond met de kattenbak en voeding etc. Verder zal ik bloed moeten laten prikken (kan die dag niet lab is dan dicht dus evt volgende dag) en we gaan de vragenlijst doornemen die ik heb ingevuld en mijn bloeddruk meten. En ze zou het gaan hebben over vervolg onderzoeken zoals combinatie test. Ben wel benieuwd Duurt alleen nog 4,5 week
Tijdens de intake moest ik bloedprikken, wegen en de vragenlijst doornemen. Er was ruimte om vragen te stellen. Verder kregen we folders en werden we op een app gewezen van onze vk praktijk. Daar staat ook info op over de kattenbak enz.
Hier werd er wel duidelijk vertelt wat je niet meer mag eten, en niet meer kattenbak mag doen en in de tuin. Ook werd mijn gewicht en lengte gemeten bloeddruk. Vragen over de gezondheid in de familie. Er werd veel verteld waarvan ik veel dingen al wist dankzij google haha. Heeft toch wel iets van drie kwartier geduurd en hadden niet eens een echo erbij.
Bedankt allemaal! De vk verwees naar een folder met info waar veel in staat inderdaad. En zo te horen was mijn intake vrij standaard. Fijn! Ik ben gerustgesteld.